خیرین فارس با حمایت‌های دولت برای تامین آمبولانس ورود پیدا کنند.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ 20 June 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: باتوجه به لزوم جایگزینی آمبولانس‌های فرسوده و تامین نیاز پایگاه‌های اورژانس و بیمارستان‌های فارس این درخواست از خیرین وجود دارد که به این حوزه ورود جدی پیدا کنند.

علی اکبر رامجردی افزود: خیرین عرصه سلامت استان فارس در کنار احداث و توسعه مراکز درمانی تاکنون دهها آمبولانس به مراکز درمانی اهدا کرده‌اند.

وی با اشاره به تصویب قانون معافیت مالیاتی برای واردات آمبولانس توسط خیران گفت: در این مصوبه آمده است واردات آمبولانس مورد نیاز از طرف دانشگاههای علوم پزشکی، و خیّرین بیمارستان‌ساز با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۴۰۲ از پرداخت حقوق ورودی و عوارض گمرکی، معاف است.

وی افزود: باتوجه به احداث ۱۰۸ پایگاه اورژانس توسط خیرین در استان فارس و پهناور بودن این استان و روند روزافزون نیاز به احداث و گسترش پایگاه‌های اورژانس، لزوم خرید خودروی آمبولانس برای این مراکز و جایگزینی خودروهای فرسوده اورژانس برای خدمات رسانی کاملا مشهود است.

وی با اشاره به اینکه بجز مراکز اورژانس سایر مراکز درمانی از جمله مراکز بیمارستانی، درمانگاهی و درمانی نیز نیازمند آمبولانس هستند گفت: کارشناسان مجمع خیرین با توجه به نیازسنجی انجام شده آماده معرفی مراکز نیازمند آمبولانس به خیرین هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار