نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در دیدار با فعالین گردشگری استان فارس، گفت: تنگ‌نظری و عدم برنامه‌ریزی مناسب باعث شده استان فارس در برخی از موارد نتواند به رشد لازم و کافی برسد.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 13 October 2015
تابناک فارس به نقل از مهر: آیت‌الله اسدالله ایمانی ظهر سه‌شنبه خواستار راه‌اندازی هرچه سریع‌تر معاونت گردشگری استانداری فارس شد.

وی تصریح کرد: متأسفانه در فارس گروهی به دلیل ناتوانی خود در انجام کار، چوب به دست گرفته‌اند و به‌پای کسانی می‌زنند که توان کارکردند دارند و اجازه نمی‌دهند دیگران هم کار کنند.

امام‌جمعه شیراز افزود: برای دریافت کردن یک مجوز چنان یک سرمایه‌گذار را نگه می‌دارند که از کرده خود پشیمان می‌شود.

آیت‌الله ایمانی تأکید کرد: تمامی این مشکلات به دلیل نداشتن برنامه‌ریزی مناسب است درحالی‌که راه‌های توسعه و رسیدن به موفقیت وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در فارس با اشاره به اینکه باید هرچه سریع‌تر معاونت گردشگری استانداری فارس فعال شود، گفت: استان فارس در کنار دو استان دیگر این اجازه را دارد که معاونت گردشگری داشته باشد اما متأسفانه تاکنون این مهم محقق نشده است.

وی یادآور شد: در استانیکه چنین ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی وجود دارد باید هرچه سریع‌تر معاون گردشگری استاندار مشخص شود تا بسیاری از برنامه‌ریزی‌ها به‌سرعت انجام شود.

آیت‌الله ایمانی ادامه داد: بزرگراه شیراز به اصفهان اگر هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود می‌تواند در بحث گردشگری بسیار مؤثر باشد اما متأسفانه چنین نشده است.

امام‌جمعه شیراز تصریح کرد: راه‌آهن فارس اگر مانند دیگر استان‌های کشور بود و همان قطارها و واگن‌هایی که در دیگر خطوط کشور وجود دارد در اینجا نیز فعال می‌شد تأثیر زیادی در جذب گردشگر داشت.

وی با اشاره به اینکه نگاه ما به صنعت گردشگری باید علمی باشد، گفت: نیازمندیم به‌عنوان یک حرکت علمی مبتنی بر دانش به صنعت گردشگری نگاه کنیم زیرا تنها راه نجات استان از مشکلات ازجمله بیکاری توسعه گردشگری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار