استاندار ایلام با حضور در منزل سه شهید دوران دفاع مقدس از خانواده های معظم آنان تجلیل کرد.
کد خبر: ۱۱۰۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱ 11 June 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا شامگاه شنبه به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیرکل بنیاد شهید و جمعی از مسوولان ستادی استانداری ایلام با خانواده شهید علی رجبیان دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: خدا را شاکریم توفیق نصیب ما شد که به اتفاق مسوولان خدمتگذار در خدمت خانواده و مادر این شهید بزرگوار حضور پیدا کنیم.

بهرام نیا با بیان اینکه شهدا در زمان حیات و شهادتشان مایه برکت و خیر بودند، گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند هر شهید مدالی برای عزت و استقلال کشور است.

استاندار ایلام تصریح کرد: شهدا برای عزت و استقلال کشور، عازم جبهه های حق علیه باطل شده و جان خود را برای دفاع از کشور فدا کردند و همه ما مدیون آنان و خانواده های معظمشان هستیم.

بهرام نیا بیان کرد: ملت ایران مدیون خانواده شهدا هستند که با تربیت چنین فرزندانی مایه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و حضور ما در خانواده شهدا ادای تکلیف و وظیفه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار اظهار کرد: شهید رجبیان پاسدار وظیفه متولد سال ۱۳۴۹ است که بعد از ۶ ماه از تاریخ شهادت، پیکر پاکش تفحص و به آغوش خانواده برگشت.

جمال اسدی تصریح کرد: برادرزاده شهید در نمازجمعه به بنده ‌گفتند مادر شهید درخواست دیدار با استاندار را داشته اند که امشب این توفیق حاصل شد در معیت استاندار در منزل خانواده شهید و محضر این مادر گرامی حضور پیدا کنیم.

شهید علی رجبیان ۲۹ خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی قلاویزان مهران با رسته پاسدار وظیفه به فیض شهادت نائل آمد.

دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید عبدالحمید عبدالهی

استاندار ایلام همچنین در دیدار با خانواده شهید عبدالهی اظهار کرد: شهدا برای عزت و سربلندی کشور جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و همسران شهدا زینب وار هم ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت بودند و هم برای فرزندان مادری و پدری کرده و فرزندان الگویی را تربیت کرده اند.

بهرام نیا افزود: خانواده شهدا با همه مشکلات و سختی ها، فرزندان خوبی را تحویل جامعه داده که منشا خیر و عزت برای جامعه و نظام هستند.

وی با تبریک هفته جهاد کشاورزی به همه جهادگران بویژه همسر مکرمه شهید عبدالهی، ابراز کرد: یکی از برنامه های اصلی این است که هر ۲ هفته یکبار به اتفاق مسوولان در محضر خانواده شهدا حضور پیدا کرده که از فیض شهدا بهره مند شویم.

شهید «عبدالحمید عبداللهی» از جمله شهدای جنگ تحمیلی و کارمندان جهاد سازندگی است که مهرماه ۱۳۶۳ در منطقه مرزی مهران به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

دیدار استاندار با خانواده شهید چراغعلی ظهریان

استاندار ایلام در این دیدار گفت: شهدای ما انسان هایی برگزیده بودند که ابتدا از سیم خاردار نفس خود عبور کردند و توانستند از سیم خاردار دشمنان عبور کنند.

بهرام نیا ابراز کرد: شهدا در دوران دفاع مقدس جان خود را فدا کردند و امروز امنیت و عزت و افتخار ما به واسطه از جان گذشتگی شهدا است.

وی بیان کرد: ما وظیفه داریم در محضر و خدمت خانواده های شهدا حضور پیدا کنیم و دعای ما این است که خانواده شهدا ما را از دعای خیر خود برای خدمت به مردم و عاقبت به خیری فراموش نکنند.ش

هید چراغعلی ظهیریان از شهدای جهادگر استان است که در تاریخ ۱۹ شهریور ماه ۱۳۶۳ در دشت عباس دهلران به فیض شهادت نائل آمد.

در این دیدار حجت الاسلام بازیار، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسوولان ستادی استانداری ایلام حضور داشتند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار