دادستان ایلام؛
دادستان ایلام با اشاره به لزوم توجه بانهرگونه کم کاری در زمینه پرداخت تسهیلات ترک فعل محسوب می شودک های به پرداخت تسهیلات خُرد در استان، گفت: هرگونه کم کاری در زمینه پرداخت تسهیلات خرد ترک فعل محسوب می شود.
کد خبر: ۱۱۰۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲ 11 June 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالوهاب بخشنده در جلسه کمیسیون بانک های این استان، اظهار کرد: مدیران بانک های استان در زمینه پرداخت تسهیلات نهایت همکاری را با مردم داشته باشند و هرگونه کم کاری در زمینه پرداخت تسهیلات ترک فعل محسوب می شود.

وی با اشاره به ورود دادستانی به مسئله پرداخت تسهیلات در استان، گفت: بانک ها در پرداخت تسهیلات خُرد به خصوص در زمینه ضمانت ها باید بخشنامه های بانک مرکزی مبنی بر اخذ یک ضامن تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان توجه کنند.

مدیرکل بازرسی استان ایلام نیز بیان کرد: پرداخت تسهیلات باید منجر به اشتغال در استان شود، بانک ها در پرداخت تسهیلات به مردم سلیقه ای عمل نکنند.

مالک روشنی تصریح کرد: ملاک کار همه مدیران جلب رضایت مردم باشد، مردم روزانه مراجعات زیادی به بانک ها برای امورات مختلف دارند، باید مدیران بانک ها نهایت همکاری و تعامل را با مردم داشته باشند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی ایلام نیز گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در سال جاری به اختصاص یافته که باید توسط بانک ها جذب و پرداخت شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار