مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با اشاره به سفر مقام معظم رهبری گفت: امسال شش طرح نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در استان کرمانشاه در دهه سوم مهر ماه افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 12 October 2015
 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با اشاره به سفر مقام معظم رهبری گفت: امسال شش طرح نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در استان کرمانشاه در دهه سوم مهر ماه افتتاح می‌شود.

مرزبان نظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: طرح‌های آماده بهره‌برداری شامل استخر سرپوشیده فجر، سالن ورزشی، مجتمع فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، دبیرستان 10 و شش کلاسه علوم و معارف اسلامی و پژوهش سرا و آزمایشگاه دانش آموزی است.

مدیر‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به کرمانشاه در این بخش 45 ردیف مصوب با اعتباری بیش از 700 میلیارد ریال  داشته است، افزود: طرح‌های مصوب این سفر توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در قالب شش ردیف اعتباری اجرا و یا در حال اجرا است.

نظری از خرید کانکس و تأمین امکانات مدارس محروم عشایر و همچنین خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش سطح استان کرمانشاه خبر داد و بیان کرد: هوشمند‌سازی مدارس، اردوگاه فرهنگی و تربیتی سرپل ذهاب و احداث مجتمع فرهنگی و هنر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیگر طرح‌های در دست اجرای اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان است.

وی از عملیات ساخت 21‌ مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی خبر داد و اظهار کرد: استخر سرپوشیده دانش آموزی در کرمانشاه و قصرشیرین، سالن ورزشی سرپوشیده در دالاهو و پاوه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کرمانشاه و اسلام‌آباد غرب، دبیرستان شش کلاسه علوم و معارف اسلامی و دبیرستان 10 کلاسه دولت آباد از طرح‌های تأمین شده از محل سفر رهبری هستند که عملیات ساخت آن‌ها به پایان رسیده است.

مدیر‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه بیان کرد: پس از ابلاغ مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان عملیات اجرایی طرح‌ها آغاز شد و در حال حاضر از 45 ردیف اعتباری تاکنون 19 ردیف اعتباری تحویل شده است.

نظری با اشاره به تعیین محل ساخت دبیرستان جعفر آباد گفت: همه طرح‌های مصوب سفر رهبری به جز دبیرستان مذکور تحویل و یا در حال ساخت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار