رئیس کمیته امداد شهرستان گلوگاه گفت: 133 طرح عمرانی در سرفصل های: احداث و تکمیل مسکن مددجویان شهری و روستایی، تعمیرات کلی و جزیی ، ساخت و بهسازی حمام و سرویس های بهداشتی و احداث آشپزخانه و دیوارکشی و لوله کشی گاز با صرف اعتباری بالغ یک میلیارد و765 میلیون تومان در گلوگاه انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۰۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰ 01 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، علی محمود جانلو اظهار داشت: 133 طرح عمرانی در سرفصل های: احداث و تکمیل مسکن مددجویان شهری و روستایی، تعمیرات کلی و جزیی ، ساخت و بهسازی حمام و سرویس های بهداشتی و احداث آشپزخانه و دیوارکشی و لوله کشی گاز با صرف اعتباری بالغ یک میلیارد و765 میلیون تومان در گلوگاه انجام شده است.

وی افزود: ساخت 90مسکن مددجویی در سه سال اخیر با پیشرفت عملیات ساخت حدود ۸۵درصد در روستاها و شهری این شهرستان در حال اقدام است.

رئیس کمیته امداد شهرستان گلوگاه گفت: به استنادجزء(۲)بند(چ) ماده۸۰ (اصلی) قانون برنامه مددجویان تحت حمایت از پرداخت هزینه های صدور پروانه و عوارض ساختمانی و انشعابات آب و برق و گاز و فاضلاب معاف بوده و مددجویان میتوانند پس از اخذ معرفی نامه از این نهاد با مراجعه به سازمان‌های مربوط، بصورت رایگان از این خدمات بهره‌مند ‌شوند.

محمود جانلو با اشاره به رشد روزافزون ‏هزينه‌هاي اجاره و ساخت مسكن و معضلات و مشكلات پيش رو که يكي از مهمترين دغدغه‌هاي کمیته امداد و خانواده‌هاي مددجوی تحت پوشش می باشد گفت: نيکوکاران مي توانند مساعدت هاي خود را برای تامين مسکن نيازمندان به اين نهاد پرداخت نمايند.

خاطرنشان می شود: در شهرستان گلوگاه ۱۴۹۵خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار