رئیس کمیته امداد شهرستان جویبار گفت: در جویبار تعداد 345 نفر دانش آموز و تعداد 32 نفر دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری هستند و از خدمات فرهنگی این نهاد بهره مند می شوند.
کد خبر: ۱۱۰۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ 30 April 2023

به گزارش تابناک مازندران، سید سلیم سیدی اظهار داشت : در جویبار تعداد 345 نفر دانش آموز و تعداد 32 نفر دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری هستند و از خدمات فرهنگی این نهاد بهره مند می شوند.

وی افزود: دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت و نیازمند جهت گذراندن دوره های تحصیلی، کمک هزینه و شهریه دانشگاه دریافت می کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان جویبار گفت : دانشجویان و طلاب علوم دینی پس از ثبت نام با ارائه مدارک لازم به این نهاد طبق ضوابط از کمک هزینه تحصیلی و شهریه در هر نیمسال تحصیلی بهره مند می شوند.

سیدی با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به دانشجویان و طلاب علوم دینی تحت حمایت اضافه کرد : دانشجویان و طلبه می توانند در هر مقطع تا سقف 20 میلیون تومان تسهیلات از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت دریافت کنند.

وی با قدردانی از کمک های مردم نوعدوست شهرستان و ایجاد زمینه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت و نیازمند تصریح کرد: ارائه این خدمات بدونه کمک و مساعدت نیکوکاران و مراکز نیکوکاری امکانپذیر نیست.

شایسته ذکر است: در جویبار 3532 نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار