معاون استاندار یزد گفت: استانداری یزد از پروژه مدیریت دانش به عنوان یک ضرورت حمایت می‌کند و یکی از مهمترین اولویت های کاری استانداری اجرای دقیق این پروژه است.
کد خبر: ۱۱۰۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰ 30 April 2023

در جریان دیدار محمدعلی شاه حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد با مرتضی حسنی، دبیر کمیته مرکزی مدیریت دانش وزارت کشور در خصوص اجرای پروژه مدیریت دانش، اظهار کرد: اجرای پروژه مدیریت دانش در سطح ادارات و نهادها یک ضرورت است که باید مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: دانش حل مسائل استان به صورت پراکنده و ضمنی در ذهن نخبگان وجود دارد و می‌توان با شناسایی و تجمیع تجارب موجود و ایجاد هم‌افزایی دانشی به راه‌حل بهینه مواجهه با مسائل در سطح استان و کشور دست یافت.

شاه حسینی گفت: طرح استخراج و مستندسازی تجارب بازنشستگان و طراحی و استقرار سامانه فرآیندی مدیریت دانش در استان یزد به صورت پایلوت اجرا خواهد شد.

معاون استاندار یزد همچنین از تلاش‌های مرکز مطالعات راهبری و آموزش وزارت کشور در ایجاد چهارچوب حاکمیتی مدیریت دانش و توسعه ساختار راهبری و اجرایی مدیریت دانش در سطح استان‌ها تقدیر و بر آمادگی استانداری یزد در حمایت کامل از برنامه‌های مدیریت دانش تاکید کرد.

وی موضوع آب را مهمترین اولویت استان دانست و ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در این حوزه، اظهار داشت: استانداری یزد آمادگی دارد تا از نظرات نخبگان در طرح «شناسایی منابع دانشی در حوزه کشاورزی پایدار و مدیریت بهره‌ور منابع آبی کشور» حمایت کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار