شهید سلیمانی را به چهره نمی شناختم
اولین برآورد دستگاه‌های امنیتی نشان می‌دهد که شناخت قبلی فرد ضارب از شهید آیت‌الله سلیمانی منتفی است و ضارب شهرت و شخصیت آیت‌الله را می‌شناخت اما به‌صورت چهره‌ای تاکنون آیت‌الله را ندیده بود.
کد خبر: ۱۱۰۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ 27 April 2023

به گزارش تابناک مازندران ، ضارب آیت‌الله سلیمانی، نماینده‌ سابق ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان و عضو مجلس خبرگان رهبری، که روز گذشته وی را به قتل رساند در بازجویی‌های اولیه علت این اقدامش را بیان کرد.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه در یکی از بانک‌های شهرستان بابلسر مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و جان باخت و ضارب بلافاصله دستگیر شد و تحت بازجویی نیروهای امنیتی قرار گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری بابلسر، از ظهر دیروز خبر قتل آیت‌الله عباسعلی سلیمانی،در شهرستان بابلسر به سرعت فضای مجازی و رسانه‌های خبری را پرکرده است. 
برخی می‌گفتند که عضو مجلس خبرگان رهبری توسط فرد ناشناسی به رگبار بسته شده است و برخی از رسانه‌ها هم تلاش می‌کردند این حادثه را با ماجرای حجاب پیوند بزنند و اینطور به مخاطبانشان القا کنند که نماینده مجلس خبرگان هنگام تذکر به حفظ حجاب هدف حمله فردی ناشناس قرار گرفته و به قتل رسیده است.

نگهبان بانک که مردی حدود ۵۰ ساله است، از چند سال قبل و پس از بازنشسته شدن پیش از موعد در یکی از ارگان‌های نظامی، به استخدام شرکت انتظام درآمده بود؛ همان شرکتی که وظیفه تامین نگهبان برای بانک ملی بابلسر را به‌عهده داشته است. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار