رئیس کمیته امداد شهرستان عباس آباد گفت: ۶۸ طرح عمرانی در حوزه مسکن در۱۲ ماهه سال گذشته در این شهرستان انجام شد.
کد خبر: ۱۱۰۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳ 26 April 2023

به گزارش تابناک مازندران، یزدان شریفی اظهار داشت: ۶۸ طرح عمرانی در حوزه مسکن در ۱۲ ماهه سال گذشته در این شهرستان انجام شد.

وی افزود: ۶۸ طرح عمرانی در سرفصل های: احداث و تکمیل مسکن مددجویان شهری و روستایی، تعمیرات کلی و جزیی، ساخت و بهسازی حمام و سرویس های بهداشتی و احداث آشپزخانه و دیوارکشی با صرف اعتباری بالغ یک میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان انجام شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان عباس آباد گفت: ساخت ۸ مسکن خیرساز با پیشرفت عملیات ساخت حدود ۳۰درصد در روستاهای این شهرستان در حال اقدام است.

شریفی تصریح کرد: به استناد جزء(۲) بند(چ) ماده۸۰ (اصلی) قانون برنامه مددجویان تحت حمایت از پرداخت هزینه های صدور پروانه و عوارض ساختمانی و انشعابات آب و برق و گاز و فاضلاب معاف بوده و مددجویان میتوانند پس از اخذ معرفی نامه از این نهاد با مراجعه به سازمان‌های مربوط، بصورت رایگان از این خدمات بهره‌مند ‌شوند، که در سال گذشته ۵۰ خانواده در این شهرستان از این معافیت ها بهره مند شدند.

وی با اشاره به رشد روزافزون ‏هزينه‌هاي اجاره و ساخت مسكن و معضلات و مشكلات پيش رو که يكي از مهمترين دغدغه‌هاي کمیته امداد و خانواده‌هاي مددجوی تحت پوشش می باشد گفت: نيکوکاران مي توانند مساعدت هاي خود را برای تامين مسکن نيازمندان به اين نهاد پرداخت نمايند.

خاطرنشان می شود: در شهرستان عباس آباد ۱۵۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار