رئیس منطقه یک ساری گفت: ۱۳۸۰ فرزند ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان هستندو از حمایت ۳۵۶۵ حامی نیکوکار در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین بهره مند هستند و اولویت این اداره جذب خیران برای بهره بردای از ظرفیت این افراد در طرح ایتام و محسنین است.
کد خبر: ۱۱۰۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۶ 26 April 2023

به گزارش تابناک مازندران، غلام پارساراد اظهار داشت: ۱۳۸۰ فرزند ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان هستندو از حمایت ۳۵۶۵ حامی نیکوکار در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین بهره مند هستند و اولویت این اداره جذب خیران برای بهره بردای از ظرفیت این افراد در طرح ایتام و محسنین است.

وی با اشاره به روند اجرایی پویش جذب حامی برای فرزندان ایتام و محسنین در ساری یک عنوان کرد: بر اساس این طرح خیران و نیکوکاران می‌توانند حمایت معنوی یک یا چند فرزند ایتام و محسنین را برای یک سال یا بیشتر بر عهده بگیرند.


رئیس منطقه یک ساری افزود: میزان تحقق برنامه پیش بینی شده در سال ۱۴۰۱، ۱۰۸ درصد بوده است که این مهم نسبت به سال ۱۴۰۰، ۲۵ درصد رشد داشته است.

پارساراد تصریح کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند از طریق ارسال عدد 22 به سر شماره 09119599137 یا تماس با ستاد اکرام ایتام به شماره 01133301066 به صورت غیر حضوری و یا مراجعه به کمیته امداد شهرستان و یا از طریق آدرس اینترنتی www.ekram.emdad.ir نسبت به حمایت مادی و معنوی از فرزندان ایتام و محسنین اقدام نمایند.

وی با قدردانی از حمایت خیران خاطر نشان کرد: در منطقه یک ساری ۶۳۴۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار