نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: جلوگیری از ایجاد شکاف طبقاتی بین مسئولان و مردم ضروری است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۰۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶ 20 April 2023

حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی موسوی فرد چهارشنبه در آیین توزیع چهار هزار بسته معیشتی ویژه اقشار محروم استان از سوی شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهارکرد: توجه این شرکت به مسئولیت های اجتماعی قابل تقدیر است و از دیگر صنایع استان دعوت می شود تا همواره توجه به جامعه پیرامونی خود را در دستور کار داشته باشند.

وی ادامه داد: انجام مسئولیت های اجتماعی با ابعاد مختلف از جمله آبرسانی و آسفالت مناطق محروم رسالت ذاتی صنایع استان است که باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از این آیین خواستار جلوگیری از ایجاد شکاف طبقاتی بین مسئولان و مردم شد و گفت: تجمل گرایی مسئولان در نظام اسلامی جایی ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بیان داشت: بین فرد عادی و فردی که در نظام اسلامی دارای مسئولیت است تفاوتی نیست و گرایش برخی مسئولان در تفکیک و ایجاد فاصله با مردم غیرقابل قبول است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان همچنین به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی و تاکیدات مقام معظم رهبری در این رابطه اشاره کرد و گفت: طی دهه های گذشته، موضوع اقتصاد مقاومتی بارها از سوی رهبر انقلاب مورد تاکید قرار گرفت که اگر در این سال ها توجه کافی به این موضوع می شد؛ امروز مردم در شرایط سخت قرار نداشتند.

امام جمعه اهواز رونق تولید را اولویت اصلی اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: توجه به این مولفه، کاهش نرخ بیکاری، پایداری اشتغال موجود و کاهش ناهنجاری ها را درپی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با قدردانی از تلاش های انجام شده در شرکت فولاد اکسین خوزستان برای توجه به رونق تولید بیان کرد: این شرکت در چارچوب‌ها تخصصی، حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی را دنبال می کند که قطعا اثرات و نتایج آن به رشد اقتصادی منجر می شود.

وی بیان داشت: این شرکت محصولی را تولید می کند که باعث قطع وابستگی کشور به خارج شده که این موضوع مصداق تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه رونق تولید و اقتصاد مقاومتی است.

 

بیشتر بخوانید

 

صنایع به انجام مسولیت های اجتماعی در توجه بیشتری داشته باشند

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اقوام فولاد اکسین در توزیع بسته های معیشتی با هدف توزیع در بین خانواده های محروم استان بیان داشت: در آستانه عید فطر از سوی شرکت فولاد اکسین خوزستان اتفاق خوبی افتاده و توزیع چهار هزار بسته معیشتی بین محرومان منطقه آغاز شده است.

سردار حسن شاهوار تصریح کرد: این حرکت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای محرومیت زدایی شروع شده است.

وی ادامه داد: از صنایع انتظار است که توجه بیشتری نسبت به موضوع مسولیت های اجتماعی در بخش های مختلف داشته باشند.

بر اساس این گزارش، در آستانه عید فطر توزیع تعداد چهار هزار بسته معیشتی تهیه شده ازسوی فولاد اکسین با محوریت گروه های جهادی و مردمی بین محرومان استان آغاز شد.

برچسب ها: صنعت فولاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار