مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام خبر داد:
مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام از تمدید اعتبار پوشش بیمه‌ای برای بیمه شدگان در صندوق های بیمه ایرانیان ، سلامت همگانی و روستاییان که جز ۳ دهک اول درآمدی بوده، تا پایان فروردین ۱۴۰۳ و برای مددجویان کمیته امداد خمینی(ره) تاریخ ۲۹/ ۱۲ /۱۴۰۲ به صورت سیستمی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴ 17 April 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر نورالدین رحیمی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ پوشش بیمه تمامی متقاضیان در صندوق بیمه ایرانیان و سلامت همگانی و روستاییان بر اساس نتیجه ارزیابی وسع و اعلامی آنها در قالب بیمه ایرانیان با توجه به نتایج اعلام دهک درآمدی از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برای اعضای یک خانوار صورت خواهد گرفت، یعنی حق بیمه هر یک از اعضای خانوار بر مبنای دهک اعلامی هر فرد محاسبه و دریافت خواهد شد.

دکتر رحیمی بیان داشت: برای متقاضیانی که اطلاعات دهک درآمدی آنها در دسترس نمی باشد، برای یک بار امکان صدور پوشش بیمه رایگان ایرانیان با اعتبار یک ماهه و یا با پرداخت مبلغ ۱۱/۰۴۰/۰۰۰ (یازده میلیون و چهل هزار ریال) با اعتبار یک ساله به صورت خود اظهاری فراهم می باشد.

وی ضمن توصیه به همان استانی های عزیز، بیان کرد: جهت مشاهده استحقاق بیمه درمان خود از طریق کد دستوری ستاره #۱۶۶۶* مربع اقدام نمایند در صورت وجود هر سوالی به صورت ۲۴ ساعته از طریق سامانه ۱۶۶۶ با کارشناسان سازمان ایران مطرح نمایند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار