فرمانده انتظامی استان در پیامی فرا رسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را به تمامی ارتشیان سلحشور تبریک گفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.
کد خبر: ۱۱۰۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ 17 April 2023
به گزارش تابناک کرمانشاه در پیام سردار "علی اکبر جاویدان" آمده است: روز ارتش جمهوری اسلامی یادآور شجاعت، شهامت، پایداری و سلحشوری مردانی بی ادعا و مقتدر است که تاریخ از رشادت و ایثارگری ها آنها همواره به نیکی یاد کرده است.
 
شعار زیبای ارتش فدای ملت در طول 43 سال حیات طیبه انقلاب اسلامی به خوبی و بارها در صحنه های مختلف از جمله دوران دفاع مقدس و حوادثی نظیر سیل و زلزله و سایر بلایای طبیعی به اثبات رسیده است.
 
ارتش غیرتمند جمهوری اسلامی در طول دوران دفاع مقدس هزاران شهید، جانباز و ایثارگر را در راه حفظ عزت و استقلال میهن اسلامی تقدیم کرد و پس از آن در همه صحنه ها نیز پا در رکاب ولایت و رهبری به نبرد با دشمنان تا بن دندان مسلح این مرز و بوم پرداخته است.
 
امروز که جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی پرشتاب در مسیر فتح قله‌های رفیع پیشرفت و آبادانی در حرکت است، نقش ارتش در این عرصه کاملاً بارز بوده و غیور مردان آن، دوشادوش و همگام با دیگر نیروهای مسلح در خط مقدم دفاعی این حرکت رو به جلو و متعالی قرار دارد.
 
در بخش پایانی پیام سردار جاویدان آمده است: اینجانب بار دیگر با تبریک فرا رسیدن روز ارتش و بهترین آرزوها برای کارکنان خدوم و زحمتکش آن، یاد و خاطره تمامی شهدای این نیروی مکتبی و اصیل را نیز گرامی داشته و امیدوارم همه ما بتوانیم ادامه دهندگان خوبی برای راه این عزیزان باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار