فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: سال گذشته در مجموع برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در این شهرستان ۱۰ میلیارد ریال جمع‌آوری شد که امسال پیش‌بینی می شود در با جشن گلریزان بیش از این مقدار توسط خیران و نیکوکاران به این امر مهم کمک گردد.
کد خبر: ۱۱۰۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 16 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «صدرالله بابلی» روز یکشنبه در حاشیه برگزاری مراسم جشن گلریزان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنان و روزه داران و بهره گیری از فیوضات این ماه مبارک و سنت حسنه جشن گلریزان، افزود: جشن گلریزان امسال با استقبال خیرین و نیکوکاران بیشتر از سال گذشته بوده و به طور قطع کمک های بیشتری جمع آوری می شود تا در آستانه عید فطر شاهد بازگشت تعدادی از زندانیان به آغوش خانواده های خود باشیم.

وی اظهار کرد: کمک ها برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد هر قدر بیشتر باشد به کاهش آسیب های اجتماعی کمک بیشتری می کند.

فرماندار سرپل‌ذهاب در ادامه گفت: زندانیان جرایم غیرعمد، هیچ گونه عمدی در انجام عمل خود نداشته و تنها بخاطر شرایط مالی و ناتوانی در پرداخت دیه و جریمه در زندان هستند.

رئیس دادگستری سرپل ذهاب نیز گفت: جشن گلریزان در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، برنامه های قوه قضائیه و اجرای دستورات رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار می شود.

«محمدحسین حیدری» افزود: ما امروز سومین سال است که در خدمت مردم نیک اندیش و خیران سرپل‌ذهاب هستیم و این توفیق کمک به زندانیان غیرعمد حاصل شده است.

وی یادآور شد: پارسال نیز ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان جمع‌آوری و تحویل ستاد دیه استان کرمانشاه شد که امروز نیز ضمن اعلام کمک های نقدی از سوی خیران، به همت ستاد علوی ۱۰۰ مورد کمک برای خانواده های زندانیان اختصاص یافت.

رییس دادگستری سرپل ذهاب اضافه کرد: کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد باقیات و صالحاتی برای خیران است که امیدواریم ادامه داشته باشد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار