دویست و هشتاد و ششمین نمایشگاه کتاب استانی و سیزدهمین نمایشگاه آذربایجان غربی با عرضه بیش از 30 هزار عنوان کتاب افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴ 12 October 2015

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، این نمایشگاه به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه برگزار می شود .

کریمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی با بیان مطالب فوق افزود : در این نمایشگاه ، 220 ناشر در 140 غرفه 30 هزار عنوان کتاب را عرضه می‌کنند . به گفته وی این نمایشگاه صبح ها از ساعت 9 صبح تا 13 و عصر ها از ساعت 16 تا 20  شب دائر بوده و تاروز جمعه 24 مهرماه ادامه خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این نکته که در این نمایشگاه بن یارانه‌ای خرید کتاب در نظر گرفته شده است و کتابها با حداقل 30 و حداکثر 50 درصد تخفیف عرضه خواهدشد، از خانواده ها خواست تا با مراجعه خانوادگی و همراه داشتن فرزندان در این نمایشگاه، سعی کنند فرهنگ اهمیت دادن به کتاب و کتاب خوانی را به خانه ها ببرند.

برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه کتاب، برگزاری مسابقات کتابخوانی و ایستگاه سرگرمی کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های جنبی در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار