سرپرست کمیته امداد شهرستان میاندورود گفت: در سال ۱۴۰۱، حامیان فـرزندان ایتام و محسنین یک میلیارد وهفتصدمیلیون تومان به صورت نقد وغیرنقد به فرزندان معنوی خود مساعدت نموده اند.
کد خبر: ۱۱۰۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 11 April 2023

به گزارش تابناک مازندران، محمدتقی جلالی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱، حامیان فـرزندان ایتام و محسنین یک میلیارد وهفتصدمیلیون تومان به صورت نقد وغیرنقد به فرزندان معنوی خود مساعدت نموده اند.

وی با بیان اینکه در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان با شماره کارت اختصاصی وجوه اهدایی را به‌ حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند افزود: این مقدار مساعدت نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۰ درصدی داشته است.

سرپرست کمیته امداد امام میاندورود گفت: در حال حاضر حدود ۴۰ فرزند طرح اکرام ایتام و ۱۲۲فرزند طرح محسنین (غیریتیم) مورد حمایت کمیته امداد میاندورود می‌باشند که توسط بیش از ۲۶۳۵حامی حمایت می‌شوند.

جلالی استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و گفت: نیکوکاران می‌توانند درهمه ایام با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت مستقیم به‌ حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir و یا با تماس مستقیم با واحد اکرام شهرستان به شماره ۰۱۱۳۳۸۸۶۲۴۸بدون مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام و حمایت فرزندان تحت پوشش اقدام نمایند.

خاطر نشان می شود: ۱۷۲۲ خانوار در شهرستان میاندورود تحت حمایت هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار