پلیس کرمانشاه توانست یک کلاهبردار میلیاردی را در پاوه دستگیر، ۱۰ کیلوگرم تریاک در سنقر کلیایی کشف و فردی که در پوشش عطاری اقدام به فروش مواد مخدر و قرص روان گردان می‌کرد را دستگیر کند.
کد خبر: ۱۰۹۹۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲ 05 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در این ارتباط اظهار داشت: در پی صدور حکم جلب فردی به انگیزه جعل و کلاهبرداری و صدور چک بلامحل، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان "پاوه" قرار گرفت.

سردار «علی‌اکبر جاویدان» تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران کلانتری مرکز "پاوه" شخص کلاهبردار در این شهر شناسایی و پس از هماهنگی ماموران با مراجع قضائی، وی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به معامله و کشیدن چک های بلامحل به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال در شهرستان پاوه اعتراف کرد.

سردار جاویدان در پایان با بیان اینکه تاکنون ۶ نفر از این فرد اعلام شکایت داشته اند، از معرفی کلاهبردار دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در سنقروکلیایی

ماموران انتظامی سنقروکلیایی در عملیاتی موفق به کشف ۱۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک و دستگیری یک قاچاقچی شدند.

پس از اطلاع ماموران انتظامی سنقرکلیایی از فعالیت شخصی در کار توزیع مواد مخدر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران انتظامی سنقروکلیایی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی منزل این فرد شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در عملیاتی دستگیر و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

در بازرسی های انجام گرفته ۱۰ کیلوگرم تریاک، یک حقه وافور و یک عدد ترازو کشف قاچاقچی دستگیر شده نیز تحویل مراجع قضائی شد.

توزیع مواد مخدر و قرص های روانگردان در پوشش عطاری

ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که در پوشش عطاری اقدام به توزیع مواد مخدر و قرص های روانگردان می کرد.

پس از اطلاع ماموران کلانتری ۱۸ سجادیه مبنی بر اینکه شخصی در پوشش عطاری اقدام به توزیع و فروش مواد مخدر و قرص های روانگردان می کند، رسیدگی به موضوع رد دستور کار قرار گرفت.

ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عطاری مذکور در شهرک کیهانشهر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

در این بازرسی ها یک کیلوگرم تریاک، ۸۰۰ گرم شیره تریاک و حدود هزار حبه قرص روانگردان کشف و عامل توزیع نیز به همراه مواد مکشوفه به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار