همين سالمندان امروزي جوانهاي ديروز بوده اند که در عرصه تلاش زبان زد عام وخاص بوده وجا دارد که با استفاده از تجربيات گذشته آنها استفاده کنیم
کد خبر: ۱۰۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳ 11 October 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،مدير کميته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بوير احمد از همايش40 نفري سالمندان تحت حمايت کمیته امداد این شهرستان در روز سالمند خبر داد.
به گزارش اداره روابط عمومي و اطلاع رساني کميته امداد امام خمینی(ره) استان، هادي ولايتي در همایش روز سالمند که به منظور تجلیل از 40 نفر از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بویراحمد ، گفت: سالمندان سرمايه هاي ديروز و امروز ما هستند و زندگي در جوار آنها موجب آرامش است.
وی افزود: همين سالمندان امروزي جوانهاي ديروز بوده اند که در عرصه تلاش زبان زد عام وخاص بودهوجا دارد که با استفاده از تجربيات گذشته آنها استفاده کنیم.
ولایتی با اشاره به اینکه این مراسم با هدف تجلیل از سالمندان و ارائه آموزش های لازم در دوران سالمندی برگزار شد، افزود: جوانان بايد از تجربه سالمندان عزیز مانند چراغ روشن در مسير زندگي خود بهره بگيرند.
وی هزینه برگزاری این مراسم را 21 میلیون و 580 هزار ریال عنوان کرد و گفت: در این مراسم با اهداء هدایایی از جمله 40 تخته پتو از 40 نفر از سالمندان تحت حمایت تجلیل شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار