کد خبر: ۱۰۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱ 11 October 2015

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان از برگزاری دومین نشست تخصصی ازدواج در نمایشگاه پیوندهای آسمانی خبر داد.

قدرت الله شمیرانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، گفت: این نشست در حاشیه نمایشگاه پیوندهای آسمانی با حضور جمعی از متخصصان و مشاوران حوزه ازدواج و خانواده با موضوع بررسی و تبادل نظر در خصوص علل موفقیت و عدم موفقیت زندگی مشترک اغلب جوانان برگزار شد.

وی افزود: کاهش یافتن کیفیت زندگی مشترک بین زوجین و تحمل کم برای ناکامی دربین اعضاء خانواده و ازطرفی افزایش آمارهای نگران کننده طلاق درکشور،همه هشدارهایی است که خبر از کم کاری متخصصین حیطه بهداشت روان وسازمان های متولی در امر پیشگیری دارد.

شمیرانی ادامه داد: اکنون وقت آن رسیده است که بپذیریم بسترهای زیستی ما تصویر درستی از یک زوجیت سالم و روابط پذیرفته شده به فرزندان نمی دهند و حتی در رسالت اصلی خود به عنوان هویت پدری و مادری هم مشکلاتی وجود دارد.

وی با بیان آن که باید باورهای نادرست ازدواج اصلاح شود ، افزود: داشتن شغل ، خانه و ماشین به معنای آماده بودن برای ازدواج نیست و بایستی این باورهای غلط در جامعه اصلاح شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار