کد خبر: ۱۰۹۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶ 26 February 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 07/12/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------------------
دستگیری محتکر میلیاردی روغن خودرو در بابل
سرهنگ سیدموسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری محتکر روغن خودرو و کشف 16 هزار و 676لیتر روغن خودرو به ارزشی بالغ بر 5 میلیارد ریال در شهرستان بابل خبر داد.
سرهنگ "سیدموسی حسینی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران پلیس آگاهی اقتصادي شهرستان بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از محتکران روغن خودرو در آن شهرستان شدند.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی بابل با هدایت عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل از محل نگهداری کالا توسط متهم بازدید کردند.
سرهنگ حسینی از کشف 16 هزارو 676 قوطی روغن خودرو از انبار متعلق به متهم خبر داد و اظهار داشت: ارزش کالاهای کشف شده در این عملیات برابر نظر کارشناسان بالغ بر 5 میلیارد ریال برآورد شده است.
سرهنگ حسینی همچنین خاطرنشان کرد: کالاهای کشف شده به سازمان اموال تملیکی تحویل و متهم نیز پس از دستگیری به مرجع قضائی معرفی شد.
حسینی هرگونه قاچاق و احتکار کالا و سایر مایحتاج عمومی را اخلال در نظام اقتصاد و سلامت جامعه برشمرد و گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی، رشدتجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی خواهد شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت شناسایی محتکران و قاچاقچیان کالاها مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
------------------------------------------
کشف زمین خواری در چالوس
سرهنگ محسن سلیمانی جانشین انتظامی شهرستان چالوس از کشف زمین خواری 4 میلیارد ریالی و خلع ید در محور کندوان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محسن سلیمانی" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیر قانونی زمین ملی در حاشیه محور اصلی کندوان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی ماموران افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی های همه جانبه، متهم را که با محصور کردن 20 متر مربع از اراضی ملی اقدام به احداث بنای تجاری در آن کرده بود شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی و با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان چالوس بنای ایجاد شده در این زمین تخریب شد.
سرهنگ سلیمانی ارزش زمین آزاد شده از چنگ متهم را بر اساس نظر کارشناسان 4 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .
------------------------------------------
دستگیری 2 سارق مغازه در عباس آباد
سرهنگ مصطفی بابایی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباداز دستگیری 2سارق حرفه ای مغازه با 6 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مصطفی بابایی" با اعلام این خبر، گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان عباس آباد، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی تصریح کرد: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، موفق به شناسایی 2 سارق مغازه در این شهرستان شدند.
سرهنگ بابایی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی قضائی، متهمان در یک اقدام عملیاتی دستگیر شدند و در بازجویی های به عمل آمده به 6فقره سرقت مغازه اعتراف کردند .
فرمانده انتظامی عباس آباد از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: این فراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ بابایی در خاتمه از برخورد قاطعانه پلیس با سارقان خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.
------------------------------------------
کشف 3 تن چوب قاچاق در بهشهر
سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در خلیل شهرآن شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي طرح تشديد مبارزه با مقابله قاچاق منابع ملي و در پي کسب خبری مبني بر فعالیت افرادی در امر قطع درختان و قاچاق چوب آلات جنگلي، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 12 این فرماندهی قرار گرفت .
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ، اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاري ماموران اداره منابع طبيعي موفق به شناسایی 2 قاچاقچی محصولات جنگلی در این ارتباط شدند .
سرهنگ عنایتی تصریح کرد: در بازرسی از محل دپو و نگهداري چوب آلات جنگلی توسط متهمان 3 تن چوب آلات جنگلي کشف شد. و این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .
وی در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.
------------------------------------------
کشف چوب جنگلي قاچاق در ساری
سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 8 تن چوب جنگلي قاچاق از 4 خودروی نیسان در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران کلانتری 15 و پاسگاه هولار در مسیر حوزه استحفاظي به 4 خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.
وی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آنها 8 تن چوب که به صورت غیر مجاز از جنگل های شهرستان ساری برداشت شده بود کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: در این خصوص 5 متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل داده شد.
سرهنگ حسن زاده در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.
------------------------------------------
کشف 3 هزار و 500 عدد مواد محترقه در کلاردشت
سرهنگ مصطفی اکبرنژاد فرمانده انتظامي شهرستان کلاردشت از کشف 3500 عدد موادمحترقه در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ مصطفی اکبرنژاد در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر عرضه موادمحترقه توسط تعدادی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان ، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت افزود: با هماهنگی های قضایی ماموران پس از شناسایی محل نگهداری کالا در واحدهای صنفی، در بازرسی از واحدهای مذکور 3500 عدد موادمحترقه کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به اینکه پلیس با تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه و آتش زا برخورد جدی و قانونی می کند، از شهروندان خواست برای پیشگیری از حوادث تلخ ایام آخر سال ،نظارت بر فرزندان خود را جدی بگیرید و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.
------------------------------------------
دستگیری عامل افیونی در شهرستان نور
سرهنگ علی ااکبر قلی پور فرمانده انتظامي شهرستان نور از دستگیری عامل افیونی و کشف 3 کیلو و 500گرم مواد مخدراز نوع تریاک خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی ااکبر قلی پور" در تشریح این خبر گفت: در پي کسب خبري مبني بر تهيه و توزيع موادمخدر توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور كار ماموران پلیس مبازره با مواد مخدر قرار گرفت.
وی،افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه متهم شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی در اقدامی عملیاتی دستگیر شد .
فرمانده انتظامی شهرستان از کشف 3 کیلو 500گرم مواد مخدراز نوع تریاک از متهم خبر داد و اظهار داشت: این عامل افیونی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ " قلی پور" در پایان ضمن تاکيد بر جديت پليس براي مبارزه و مقابله با قاچاقچيان مواد مخدر از مشارکت و همکاري خوب مردم با پليس در شناسايي و کشف جرائم قدرداني و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک موضوع در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
------------------------------------------
کشف 30 هزار قلم انواع ماده محترقه در قائم شهر
سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 30 هزار قلم انواع مواد محترقه و دستگیری عامل توزیع آن در شهرستان قائم شهر خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد محمدپور" با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه در یک واحد صنفی قنادی در شهرستان قائمشهر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کنند .
سرهنگ محمدپور، خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل فعالیت این متهم 30 هزار قلم انواع مواد محترقه و آتش زا کشف و وی نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .
رئیس پلیس امینت اقتصادی استان در ادامه ارزش کالای کشف شده را بالغ بر 500 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: هرگونه که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد .
وی در خاتمه از خانوادها خواست : با نظارت بيشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خود وجلوگیری از خرید و استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره ، از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذير در آستانه سال نو پيشگيري کنند.
------------------------------------------
دستگيري 3سارق محتويات داخل خودرو در"نکا"
سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري3 سارق حرفه اي محتويات داخل خودرو با 7 فقره سرقت خبر داد .
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "قاسم عزیزی " در تشريح جزئيات اين خبر، اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت محتويات داخل خودرو در سطح شهرستان ، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
سرهنگ عزیزی، تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی و دایره تجسس کلانتري 11این شهرستان با اقدامات اطلاعاتي موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
وی در ادامه، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي متهمان در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسي از مخفيگاهشان اقلام سرقتی و تجهیرات داخل خودرو کشف شد .
فرمانده انتظامي شهرستان نکاافزود: این 3 سارق حرفه ای در بازجویی های به عمل آمده به 7 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار در خصوص ، ورود و تردد افراد مشکوک و مظنون را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند. 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار