کد خبر: ۱۰۹۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲ 26 February 2023

مهدی رفیعی: به گزارش تابناک مازندران. جانشین فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری محتکر روغن خودرو و کشف ۱۶ هزار و ۶۷۶ لیتر روغن خودرو به ارزشی بالغ بر پنج میلیارد ریال در شهرستان بابل خبر داد.

 سیدموسی حسینی افزود: مأموران پلیس آگاهی اقتصادی شهرستان بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از محتکران روغن خودرو در آن شهرستان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی بابل با هدایت عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل از محل نگهداری کالا توسط متهم بازدید کردند.

حسینی از کشف ۱۶ هزار و ۶۷۶ قوطی روغن خودرو از انبار متعلق به متهم خبر داد و اظهار کرد: ارزش کالاهای کشف شده در این عملیات برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: کالاهای کشف شده به سازمان اموال تملیکی تحویل و متهم نیز پس از دستگیری به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، هرگونه قاچاق و احتکار کالا و سایر مایحتاج عمومی را اخلال در نظام اقتصاد و سلامت جامعه برشمرد و گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی، رشدتجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی خواهد شد.

حسینی از شهروندان خواست: در صورت شناسایی محتکران و قاچاقچیان کالاها مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار