کد خبر: ۱۰۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵ 10 October 2015

استاندار البرز گفت: دولت یازدهم با اعتدال کشور را نجات داد و برنامه های تغییر شرایط چند سال گذشته را یک به یک به اجرا گذاشته و کشور را در مسیر درست هدایت می کند.

سیدحمیدطهایی روز شنبه در دیدار اعضای شورای حزب اعتدال توسعه در استان البرز، افزود: تحولی که دولت تدبیر و امید در این مقطع ایجاد کرده، بسیار روشن است.

وی ادامه داد: آثار تحریم ها حتی بعد از مذاکرات نیز تداوم دارد و شرایط کنونی به جهت تصمیمات اشتباهی است که در دوره های قبل گرفته شده اما با این وجود دولت یازدهم توانسته برغم وجود مشکلات فراوان، گام های مؤثری بردارد.

استاندار البرز با اشاره به نزدیک بودن به انتخابات، بر مشارکت احزاب سیاسی تأکید کرد و گفت: فضایی در کشور حاکم است که با حفظ خط و مشی ها در چارچوب نظام جمهوری اسلامی، احزاب حمایت می شوند.

طهایی با تأکید بر اینکه احزاب با توجه به مشی سیاسی خود دغدغه داشته باشند، افزود: شعارهای عوام فریبانه نباید فضا را به نفع سودجویان تغییر دهد؛ و در این بین این احزاب و گروه های سیاسی هستند که با افزایش نشاط انتخاباتی و تحرکات بیشتر باید مانع از تحقق سایر اهداف شوند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: در تجربه انتخابات سال 92، این مردم بودند که به دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید رأی دادند و در شرایط امروز این احزاب هستند که با تلاش بیشتر و افزایش شور انتخابات، می توانند آمار مشارکت مردمی در پای صندوق های رأی را افزایش دهند.

وی یادآور شد: این استان با ضعف های فراوان اقتصادی در شرایطی با امکانات زیر صفر شکل گرفت و علاوه بر فقدان زیرساخت های ابزاری برای تشکیل یک استان، البرز در محرومیت برخورداری از نیروی انسانی و افراد متخصص نیز بوده و هست.

طهائی با انتقاد از نظام تحول اداری در دولت قبل گفت: بکارگیری افراد غیرمتخصص از دوره های قبل در دستگاه های اجرایی، فقدان سازماندهی تجهیزات و امکانات نامناسب اداری، ضعف در پایه های مدیریتی و کارشناسی موجب شده تا نگاه ها هنوز در این استان در حد محلی محدود و محصور باقی بماند.

استاندار البرز افزود: این استان یک سند توسعه و فرابخشی نداشت و به محض ورود به استان تکمیل طرح مطالعاتی سند آمایش سرزمینی پیگیری شد و اکنون در مراحل پایانی آن قرار داریم.

وی، تعیین تکلیف وضعیت پروژه های ملی این استان در تکمیل راه های نیمه تمام، توسعه خطوط حمل و نقل ریلی، پیگیری وضعیت اشتغال، رسیدگی به سرانه های بهداشتی و درمانی، گاز رسانی به مناطق محروم، موضوع انتقال زندان ها، رسیدگی به معضلات و آسیب های اجتماعی، توسعه شبکه خدمات دولت الکترونیک را از جمله برنامه های محوری از بدو آغاز بکار خود در استانداری البرز برشمرد.

در ابتدای این دیدار رئیس شورای حزب اعتدل توسعه در استان البرز ضمن تببین دیدگاه های حزبی و برنامه های انجام شده، گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده ارائه داد و تحزّب راه تجربه شده دنیا برای تعمیق تدریجی مردم سالاری، ایجاد فرهنگ الفبای اعتدال،نگاه ویژه حزب به توسعه طرح های بهداشتی و درمانی با بکارگیری ظرفیت خیرین سلامت و راهکارهایی برای گسترش برنامه های حمل و نقل عمومی، توجه به مسائل فرهنگی، اقتصادی در استان از جمله موضوعات طرح شده از سوی اعضای شورای حزب اعتدال توسعه البرز در دیدار با استاندار البرز بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار