رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹ نفر در استان بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۰۹۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳ 14 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس مسعود قلعه‌سفیدی، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی  اظهار کرد: با شروع فصل سرما و استفاده از وسایل گازسوز، هرساله تعداد زیادی از همشهریان جان خود را در اثر مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: حوادث ناشی از گازگرفتگی از آن دسته حوادثی هستند که تنها با کمی دقت و توجه می‌توان از بروز آن جلوگیری کرد و بالعکس بی‌توجهی و بی‌احتیاطی در رعایت اصول ایمنی می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری در پی داشته باشد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹ نفر در استان کرمانشاه بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست دادند.

وی بی‌احتیاطی در نصب وسایل گرمایشی را از دلایل اصلی مسمومیت با گاز منوکسید کربن عنوان کرد و افزود: از ابتدای مهرماه تاکنون ۱۳۳ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن گزارش شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار