نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز گفت: مردم امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، با حضور پرشور خود بار دیگر مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی می‌زنند و نشان می‌دهند همچنان در مسیر انقلاب گام بر می‌دارند و همواره حامی و همراه نظام اسلامی هستند .
کد خبر: ۱۰۹۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 11 February 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز گفت: مردم امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، با حضور پرشور خود بار دیگر مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی می‌زنند و نشان می‌دهند همچنان در مسیر انقلاب گام بر می‌دارند و همواره حامی و همراه نظام اسلامی هستند .
امام جمعه شیراز گفت:در طی ۴۴ سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، حرکت به سمت پیشرفت بوده و ملت بزرگ ایران همچنان می‌خواهند رشد و پیشرفت بیشتری نصیب کشور و مردم شود .
آیت الله دژکام با اشاره به دشمن شناسی مردم و حضور به موقع در صحنه با هدف خنثی کردن فتنه‌های دشمنان هم گفت: دشمن را باید بشناسیم و با او مقابله کنیم.
نماینده، ولی فقیه در فارس به عفو اخیر رهبر معظم انقلاب هم اشاره کرد و گفت : این اقدام مقام رهبری عفو پدرانه نسبت به دستگیر شدگان وقایع اخیر بود
آیت الله دژکام همچنین با اشاره به زلزله مهیب چند روز گذشته در ترکیه و سوریه افزود : مردم خیر فارس و ایران مثل همیشه در کمک رسانی به هم نوعان خود پیشگام باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار