حجت الاسلام محمد صفری ملک میان نماینده مردم شریف شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ شد
کد خبر: ۱۰۸۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳ 11 January 2023

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ که با رای نمایندگان کمیسیون امور داخلی کشور انتخاب شدند را معرفی کرد.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک با اشاره به تشکیل نشستی برای تعیین اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 1402 در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: محمد صفری ملک میان ،حسین بامیری، فاطمه مقصودی، محمدرضا صباغیان و جلال رشیدی کوچی میان برای حضور در کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده اعلام آمادگی کردند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پس از انجام انتخابات در صحن کمیسیون،محمد صفری ملک میان نماینده مردم رودسر و املش، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه،جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان به نمایندگی از کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها به عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه 1402 در آمدند.

به گزارش تابناک ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، امروز صبح( چهارشنبه 21 دی ماه) با حضور در نشست علنی، لایحه بودجه سال 1402 را تقدیم رئیس مجلس کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار