مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: افزایش میزان تاب‌آوری اجتماعی دانش آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی یک ضرورت بوده که باید گام‌های علمی در زمینه برداشته شود.
کد خبر: ۱۰۸۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶ 11 January 2023

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر خوزستان بیان کرد: افزایش میزان تاب‌آوری اجتماعی دانش آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی یکی از اولویت‌های راهبردی مجموعه تعلیم و تربیت استان است و در این راستا باید با تکیه بر رویکرد همدلی و همیاری عملکردی گام‌های علمی برداشته شود.

وی با اشاره به اقدامات گسترده مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان در حوزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی اضافه کرد: کارگروه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و مداخله‌های اجتماعی و مشاوره‌ای در سطح آموزش و پرورش خوزستان تشکیل شده تا بتوان میزان آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه را کاهش داد.

حمیدی نژاد یادآور شد: یکی از اقدامات اثربخش در راستای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی مشخص کردن وضعیت موجود از مسیر اجرای طرح‌های پژوهشی هدفمند است و تدوین سند جامع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است گامی مهم در راستای تحقق اهداف آموزش و پرورش در این حوزه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار