کد خبر: ۱۰۸۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷ 10 January 2023

به گزارش تابناک مازندران، تیم تکنیک‌برتر بابلسر در لیگ دوومیدانی داخل سالن کشور شرکت می کند


 رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر از حضور باشگاه تکنیک برتر این شهرستان در لیگ داخل سالن آقایان و بانوان باشگاه های کشور خبر داد.

 فیض الله ملک تبار افزود: باشگاه تکنیک برتر با مدیریت علیرضا طهیری رئیس هیات دوومیدانی و مربی سازنده بابلسر به نمایندگی از استان مازندران و برای اولین بار در تاریخ دوومیدانی این شهرستان در مسابقات حضور پیدا می کند.

 او گفت: کیوان قنبرزاده و یارا الطافی در پرش ارتفاع، مهدی حاجی زاده در دوی ۶۰ متر، امیرحسین برهانی در پرتاب وزنه با مربیگری و سرپرستی علیرضا طهیری، تیم مردان تکنیک برتر بابلسر را تشکیل می‌دهند.

 این مقام مسئول افزود: تیم بانوان تکنیک برتر با حضور سیده نسیم موسوی و بهرخ موسوی در دوی ۶۰ متر، زهرا رمضانی در پرش طول، کوثر قرا در پرتاب وزنه، عارفه اسدی در پرش طول، مهدیه باقری در پرش ارتفاع و ملینا رضایی ملک در پرتاب وزنه و با سرپرستی ملینا رضایی ملک در لیگ داخل سالن باشگاه های کشور شرکت می کند.

 رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: این دوره از رقابت‌های لیگ دوومیدانی داخل سالن کشور به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد
شهادت سردار دلها حا ج قاسم سلیمانی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ دی ماه در ۲ بخش آقایان و بانوان در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.
 
 او افزود: نتایج این مسابقات جهت انتخاب ورزشکاران تیم ملی اعزامی به مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در کمیته فنی دوومیدانی بررسی می شود.

 تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، سال گذشته در هر ۲ بخش بانوان و آقایان عنوان قهرمانی مسابقات لیگ داخل سالن دوومیدانی کشور را کسب کرد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار