رئیس کمیسیون اقتصادی، املاک، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اراک از اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران برای هزینه‌کرد بالای ۴ هزار میلیارد در دره گردو خبرداد.
کد خبر: ۱۰۸۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱ 02 January 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی، حامد آجرلو افزود: به دنبال برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اراک تفاهم‌نامه‌هایی با سرمایه‌گذاران منعقد شد که در پی آن سرمایه‌گذار دره گردو آماده همکاری با شهرداری است اما ادارات دولتی در واگذاری زمین‌ها به شهرداری تعلل می‌کنند و همین موضوع باعث عقب افتادن کار شده است.
وی یادآورشد:با این شرایط چیزی که به ارتقای گردشگری در شهر کمک می‌کند در گرو این است که اداره راه و شهرسازی دستوری را از وزارتخانه بگیرد تا شهرداری پولی را برای در اختیار گرفتن این اراضی پرداخت کند و پروژه امکان اجرایی شدن داشته باشد.
رئیس کمیسیون اقتصادی، املاک، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اراک تاکید کرد: مدیریت شهری هزینه تملکات را کامل پرداخت خواهد کرد و قرار نیست این اراضی به‌طور رایگان در اختیار این سازمان قرار بگیرد و علت همکاری نکردن اداره کل راه و شهرسازی در این زمینه برای ما نامشخص است.
وی ادامه داد: با اینکه سرمایه‌گذارانی با آمادگی هزینه‌کرد بیش از چهار هزار میلیارد برای این پروژه اقدام به عقد تفاهم‌نامه کرده‌اند اما کارشکنی‌ها برای واگذاری زمین به شهرداری مانع از ایجاد یک پروژه تفریحی گردشگری برای مردم اراک شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار