نشست شهردار و اعضای شورای شهر دهدشت با فرماندهی نیروی انتظامی در راستای ساماندهی بازار های (روز و شب) و پیاده روهای شهر دهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ 02 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دهدشت، نشستی با حضور فرماندهی نیروی انتظامی و شهرداری و شورای اسلامی دهدشت در راستای هم افزایی و تعامل و همکاری های بیشتر بین این دو دستگاه جهت نظم بخشی به بازار های روز و شب و پیاده روههای شهر دهدشت در محل شهرداری این شهر برگزار شد .

ابتدا علیرضا نیکوی زاده شهردار دهدشت از فرماندهی نیروی انتظامی، تعامل و همکاری بیشتر را جهت نظم دهی به بازارها و پیاده روهها خواستار شد و گفت چنانچه نیروی محترم انتظامی بصورت مستمر در کنار ما باشد و حمایت کننده باشد، قطعا دو بازار روز و بازار شب برای امر تردد مناسب سازی خواهند شد و پیاده روها هم وضعیت مناسبی به خود خواهند گرفت.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت نبود درآمد پایدار برای شهرداری را یک معضل همیشگی و اساسی دانست و اذعان داشت که جهت رفع این معضل می بایست از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذارانی که توانمندی لازم جهت ساخت و ساز پروژه های عام المنفعه را دارند کمک گرفت. 

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه: اگر شهرداری و شورای اسلامی شهر دهدشت در این راستا ،تصمیمات و راهکار مناسب دارد تلاش کند تاییدیه شورای تطبیق این راهکارها و تصمیمات را بگیرد ،آنوقت قطعا نیروی انتظامی به جد حمایت کننده شهرداری و شورا خواهد بود.

 

در پایان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه اعلام آمادگی و همکاری نمودند که بصورت مستمر در بحث ساماندهی بازار ها و پیاده روهها و برقراری نظم و قانون قطعا حمایت کننده شهرداری و شورا هستند و خواهند بود .

 موسوی بیان کرد:  شهرداری و شورای اسلامی شهر اگر چنانچه راهکارهای مناسب در راستای برقراری نظم در بازارها و پیاده روهها رادارند و توان اجرایی ندارند لذا تلاش کنند که تصمیمات و راهکار های آنها در شورای تطبیق مجوز اجرایی بگیرند و در آن صورت ، نیروی انتظامی قطعا با اتکاء به این مجوز هایی اجرایی ،حمایت لازم را در این راستا با شهرداری و شورا‌ به عمل خواهد آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار