رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به مه‌آلودگی همه محورهای خوزستان، گفت: مه آلودگی در جاده‌ها به صورت مقطعی و متفاوت است که این مساله بسیار خطرناک‌تر است زیرا برخی راننده‌ها با سرعت بالا رانندگی می‌کنند و ناگهان با یک توده مه غلیظ مواجه و گرفتار می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۸۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶ 01 January 2023

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت محورهای خوزستان در صبح یکشنبه اظهار کرد: در حال حاضر همه محورهای خوزستان مه‌آلود هستند و در برخی نقاط دید افقی موثر به پنج متر رسیده است.

وی افزود: مه آلودگی در جاده‌ها به صورت مقطعی و متفاوت است که این مساله بسیار خطرناک‌تر است زیرا برخی راننده‌ها با سرعت بالا رانندگی می‌کنند و ناگهان با یک توده مه غلیظ مواجه و گرفتار می‌شوند.

رئیس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه تردد در همه جاده‌های استان به صورت روان انجام می‌شود، گفت: با وجود وقوع مه غلیظ و کاهش دید افقی، برخی رانندگان با سرعت بالا تردد می‌کنند در حالی که در این شرایط باید با رعایت فاصله طولی، توجه به جلو و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط مه آلودگی رانندگان حتما از چراغ مه شکن استفاده کنند، عنوان کرد: در صورت وقوع تصادف یا مشکلی در خودرو، سریعا خودرو را به منتهی الیه سمت راست منتقل کنند. در هر جایی که امکان تردد وجود ندارد و شعاع دید بسیار پایین است، در جای ایمن متوقف شوند و پس از بهبود شرایط، به مسیر خود ادامه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار