رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان همدان از تغییر ساعت آغاز فعالیت آموزشی مدارس استان با هدف کاهش مصرف گاز از اول دی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹ 22 December 2022

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان همدان از تغییر ساعت آغاز فعالیت آموزشی مدارس استان با هدف کاهش مصرف گاز از اول دی خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، مهدی جلیلی گفت: براساس نامه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و با در نظر گرفتن بررسی همه موارد، با توجه به میزان مصرف انرژی در شرایط کنونی، ساعت شروع فعالیت همه مدارس، مراکز آموزشی و ادارات آموزش و پرورش استان از اول دی ماه تا پایان بهمن ماه سال جاری از ساعت ۹ صبح است.

او گفت: به این منظور شیوه‌نامه زمانبندی ساعات درسی مدارس، اطلاع رسانی خواهد شد.

استاندار همدان گفت: ساعت کار در همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان در راستای کاهش مصرف گاز از اول دی تا پایان بهمن از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ بعدازظهر خواهد بود.

علیرضا قاسمی فرزاد در خصوص تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در دی‌ماه اظهار داشت: طبق اعلام مراجع ذی‌صلاح تاکنون هیچ تصمیمی مبنی بر تعطیلی روز‌های کاری هفته گرفته نشده است و روال معمول اداری برقرار است.

مدیرعامل شرکت گاز همدان چندی پیش گفت: با افزایش سرما و برودت هوا میزان مصرف گاز طبیعی در سطح استان به ویژه شهر همدان افزایش یافت و مشترکان در شبانه روز گذشته (۲۲ آذر) ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب گاز مصرف کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد بیشتر است.

استان همدان حدود ۳۰۷ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

منبع ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار