شهردار فردیس از تامین ۱۵ دستگاه خودرو امداد و نجات و اطفائی برای سازمان آتش نشانی این شهرداری خبر داد و گفت: این خودروها تا پایان سال جاری به شهرداری فردیس تحویل داده می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵ 14 December 2022

۱۵ خودروی اطفای حریق برای آتش نشانی فردیس تامین شد

به گزارش «تابناک البرز» محمدرضا احمدی نژاد در جمع خبرنگاران از تأمین ۱۵ دستگاه خودرو امداد و نجات و اطفائی برای اضافه شدن به تجهیزات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خبر داد و اظهار کرد: برای خرید این خودروها حدوداً ۳۶ میلیارد تومان هزینه شده و تا پایان سال جاری به شهرداری تحویل داده می‌شود.

وی همچنین با اشاره به وجود ساختمان‌های بلند مرتبه در فردیس و لزوم تأمین تجهیزات لازم برای امداد رسانی به طبقات بالا، عنوان کرد: نسبت به خرید یک دستگاه خودرو نردبان ۳۲ متری با اعتباری بالغ بر ۶۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اقدام کرده‌ایم که قرار است تا اردیبهشت ماه سال آینده به سازمان آتش نشانی تحویل داده شود.

شهردار فردیس همچنین از خرید تجهیزات عملیاتی نظیر لباس ضد حریق، ابزار مخصوص و… برای آتش نشانان خبر داد و گفت: برای خرید این لوازم نیز حدوداً پنج میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه فردیس شهری متراکم است، خاطرنشان کرد: با افزایش تجهیزات و امکانات سازمان آتش نشانی، شاهد بهبود امدادرسانی در هنگام حوادث خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار