رئیس بسیج سازندگی:
رئیس بسیج سازندگی از راه اندازی جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: جبهه حق همواره محکم و پایدار ایستاده و این پایداری آشکار است.
کد خبر: ۱۰۷۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ 19 November 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سردار محمد زهرایی در دومین رزمایش جهادگران فاطمی و همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در مقطعی از تاریخ قرارگرفته ایم که از آن به عنوان دوره آخر الزمان نام می‌برند، دوره‌ای که نه قرار است پیامبری بیاید و نه خلیفته اله دیگری باشد در این زمینه حرف بسیار است و انقلاب اسلامی جبهه حق در آخرالزمان است.

وی در ادامه افزود: شما نمی توانید با دشمن خودتان مواجه شوید و به قوای نظامی نیاز داشته باشید اما به حکومت یا مردم نیاز نداشته باشید، این موارد مولفه‌های به هم پیوسته است.

وی گفت: وضعیتی که امروز در آن قرار داریم با نام جنگ ترکیبی یا جنگ شناختی است یعنی دشمن در بعضی از جنگ‌های مستقیم خسته شده و یا به یک روایتی مولفه‌های جنگ با انقلاب اسلامی را تجربه کرده و شکست خورده است و هر آنچه که پس انداز کرده را خرج کرده به عنوان نمونه هنگامی که انقلاب اسلامی نوپا بود در دهه شصت ترور‌هایی از سوی منافقین انجام شد و در فتنه اخیر هم رگه‌هایی از آن را مشاهده می‌کنید. وقتی در طول ۳ روز ۲۳ نفر را شهید می‌کنند یعنی دقیقا نسخه به روز شده دهه ۶۰ که به دنبال آن در انقلاب اسلامی ۱۷هزار شهید ترور را می شناسیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی که پیش رفت دشمن فهمید با چنین حرکات و فتنه‌های داخلی نمی‌تواند به نتیجه برسد، جنگ نیابتی را البته با پشتیبانی ۶۰ کشور علیه ایران اسلامی راه انداختند و ۸ سال دفاع سخت را تجربه کردیم، اکنون هم در پشت مرز‌های ایران اسلامی و در فتنه اخیر مشاهده کردید که سپاه پاسدارن اسلامی چشم فتنه را در آن طرف مرز کور کرده ، انقلاب جلو رفت و در تهاجم فرهنگی سراغ ایران اسلامی و نسل بعد از دفاع مقدس آمدند.

وی تصریح کرد: در این زمینه بستر سازی زیادی انجام شد و در ۳۰ سال گذشته از دهه ۷۰ کاشتن بذر را شروع کردند تا بتوانند میوه خاص خودشان را برداشت کنند در فتنه اخیر افرادی به انقلاب اسلامی نفوذ کردند و متاسفانه در دولت‌های مختلف به آن نپرداخته و شناسایی نشدند برخی با سکوت خود و بعضی هم با حماقت هایشان باعث شدند بدنه معیوب شود و موریانه‌ها به درون انقلاب اسلامی فقط در نظام اداری و اقتصادی نفوذ پیدا کنند.

وی تشریح کرد: سپس تحریم همه جانبه علیه انقلاب اسلامی رخ داد و به ویژه در معیشت واقتصاد مردم
در سال ۹۶ و ۹۸ با بی تدبیری دولت مردان و زمینه سازی دشمن سفره مردم و معیشت آن‌ها بهانه‌ای برای اغتشاشات شد و دیدند که نمی‌توانند شورش پا برهنگان را علیه انقلاب اسلامی راه بیندازند، چون انقلاب برخواسته‌ای از پا برهنگان است، انقلاب، انقلاب مستضعفین و محرومین است، محرومین در محرومیت و در تنگنای معیشت اقتصادی هستند، ناکار آمدی‌ها و اختلاس‌ها را می‌بینند، اما انقلاب خود را معامله نمی‌کنند وطن و دین خود را معامله نمی‌کنند، در جنگ جدید و جنگ شناختی مولفه اصلی این جنگ ترکیبی رسانه است، رسانه مولفه‌های خودش را دارد رسانه به معنی حکم رانی بر نسلی برای تغییر یک ماهیت واقعی است.

وی تشریح کرد: در جنگ رسانه یکی از ابزار‌ها برجسته سازیست، به این ترتیب از فوت خانمی که همه هم نگران و متاسف شدند، بهانه‌ای ساختند. در میدان هم اگر ۱۰۰نفر هستند می‌خواهند خودشان را ۱۰۰۰ نفر نشان بدهند و برخی هنرمند نما و ورزشکار نما یک حفاظتی را داشتند و چون پاسخی دیده نشد به خودشان اجازه تهدید هم دادند و در فضای مجازی، فضایی که جوان و نوجوان را از واقعیت کف میدان دور می‌کند، جولان می‌دهند و بدبینی برای نسل جوان ایجاد می‌کنند و این دروغ‌ها را به شدت تکرار می‌کنند که این‌ها از مولفه های جنگ است.

وی خاطر نشان کرد: دو مورد که باید به آن دقت کنیم زمان شناسی و دشمن شناسی است، زمان شناسی یعنی در زمانه‌ای قرار داریم که قرار است حق وباطل از هم جداشود فتنه تا یک زمانی فتنه است، اما اکنون تصویر در حال وضوح است و برای همگان نمایان است، تعداد جبهه حق کم است، اما محکم هستند و ایستادند.

زهرایی تاکید کرد: دشمن در حال حاضر به ۳رکن اصلی انقلاب حمله کرده ستون ولایت، اهل بیت ونماد‌هایی که از اهل بیت است (شعارنویسی، عمامه پرانی و...) و رکن بعدی که مردم هستند در واقع موضوع گرسنگی و معیشت نیست، پس این جنگ، یک جنگ ترکیبی است.

 

 

منبع: خبرنگار/ غلامحسین نوروز زاده

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار