معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه:
معاون هماهنگی امور معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: 1280 هکتار بافت ناکارآمد شهری در سطح استان کرمانشاه وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۷۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶ 16 November 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه منوچهر فخری در حاشیه جلسه  ستاد بازآفرینی شهری اظهار کرد: لازم است که قانون بازآفرینی شهری بازنگری شود و در زمینه احیای بافت های ناکارآمد برنامه ریزی ویژه ای صورت گیرد.

وی با بیان اینکه همه دستگاه ها در این زمینه باید هماهنگ با هم اقداماتی را انجام دهند، افزود: اقدامات جزیره ای و بدون هماهنگی دستگاه ها در این راستا ما را از هدف خود دور کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، گفت: تحول در بافت های ناکارآمد نیازمند فعالیت دستگاه ها در کنار یکدیگر و با اهداف مشترک است. در خصوص تامین اعتبار برای پروژه های بازآفرینی اگر بخواهیم تحولی ایجاد کنیم باید اعتبارات انجام آن هم فراهم شود.

وی تصریح کرد: امسال اعتبارات ویژه ای در زمینه احیای این بافت ها اختصاص داده شده این اعتبارات عمدتا به تامین قیر مختص است تا بتوان نیاز آسفالت را در این بافت های ناکارآمد تا حدی تامین کرد.  بدون مشارکت مردم احیای این بافت ها امکان پذیر نیست  و نیازمند تلاش جمعی است.

فخری تاکید کرد: به طور قطع با فرهنگ سازی صورت گرفته و مشارکت مردم به راحتی می توان زمینه را برای احیای این بافت ها فراهم کرد جلسه آینده ستاد بازآفرینی شهری با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی  برگزار می شود و انتظار می رود مسئولان هر یک از دستگاه های عضو ستاد برنامه های خود را برای این جلسه مشخص کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار