مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم با بیان اینکه تاکنون ۶۵۱ میلیارد تومان اعتبار از سفر رئیس جمهوری ابلاغ و برخی به حساب دستگاه‌ها واریز شده است گفت: ۱۸ مصوبه سفر رئیس جمهور به قم اجرایی شد.
کد خبر: ۱۰۷۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸ 05 November 2022

به گزارش تابناک قم، ابراهیم ملکی، با اشاره به اینکه دفتر امور شهری و شوراها، دبیرخانه مصوبات سفر رئیس جمهور را نیز بر عهده دارد، اظهار داشت: تمام مصوبات سفر رئیس جمهور به قم شامل ۱۴۲ مصوبه ابلاغی در سال ۱۴۰۰ و سه مصوبه ابلاغی در سال ۱۴۰۱ است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغی داریم، مطرح کرد: از این مصوبات تاکنون ۶۵۱ میلیارد تومان اعتبار ابلاغ و به حساب دستگاه‌ها و شرکت‌های اجرایی واریز و بعضا درحال واریز است.

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری قم با اشاره به اینکه از این مصوبات تعداد ۱۸ مصوبه کامل و به بهره‌برداری رسیده است، عنوان کرد: ۵۹ مصوبه نیز در دست انجام و ۲۴ مصوبه در مسیر پیگیری اعتبار قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه با پیگیری‌های انجام شده حدود ۲ هزار میلیارد تومان اخیرا ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: همچنین علاوه‌بر مبلغ فوق دو ابلاغیه ۱۱۰ میلیارد تومانی و ۴۱۰ میلیارد تومانی نیز برای استان قم درحال تصویب است.

ملکی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با جذب این اعتبارات اقدامات خوبی در سطح استان انجام شود و مردم نتیجه و خروجی این اعتبارات را ببینند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار