مردم انقلابی و بابصیرت خوزستان در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور حماسی و آگاهانه در راهپیمایی ۱۳ آبان شعار مرگ بر آمریکا سر دادند تا نشان دهند آمریکای جنایتکار همچنان شیطان بزرگ و دشمن شماره یک ملت مقتدر ایران است.
کد خبر: ۱۰۷۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ 04 November 2022

به گزارش خبرنگاران ایرنا صدها هزار نفر از مردم فهیم از ۶۰ نقطه خوزستان در چهل و سومین سال تسخیر انقلابی لانه جاسوسی آمریکا به میدان آمدند و یک بار دیگر یکصدا و یکدل فریاد بر آمریکا و مرگ بر آسراییل سر دادند.
در کلانشهر اهواز در نخستین ساعات روز جمعه دهها هزار نفر از مردم انقلابی و آگاه با تجمع در بلوار آیت الله بهبهانی ، راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان را به سمت مصلای مهدیه امام خمینی(ره) آغاز کردند.
راهپیمایان با سردادن غریو مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ومرگ بر انگلیس و آل سعود نفرت و انزجار خود را از اقدامات جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار اعلام کردند.
راهپیمایان که پیشاپیش آنان هزاران دانش آموز با پیشانی بند مزین به یا حسین ، لبیک یا خامنه‌ای و مرگ بر آمریکا بودند با سردادن شعارهای حماسی روز دانش آموز را گرامی داشته و با آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر تجدید بیعت کردند.
راهپیمایان انقلابی پیکر مطهر و تازه تفحص شده شهید حمزه بهمنش دانش آموز ۱۸ساله که در عملیات کربلای چهار به فیض شهادت نائل آمده بود تشییع و با شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.
مردم مومن و بصیر اهواز در پایان این راهپیمایی پرچم آمریکای توطئه گر را در میان خشم انقلابی خود آتش زدند تا نشان دهند آمریکا همچنان دشمن شماره یک ملت ایران است.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری راهپیمایی ۱۳ آبان قرائت شد.
جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی ۱۳ آبان در مقایسه با سال های گذشته بی سابقه و بسیارباشکوه تر بود.

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، 13 آبان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار