حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور احداث شهرک پرتودهی کوثر سفر یک روزه‌ای به شیراز خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۷۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲ 23 October 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه همراه با محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی به منظور احداث شهرک پرتودهی کوثر فردا، ۲ آبان سفر یک روزه‌ای به شیراز خواهد داشت.

وی در گام نخست از کارخانه دانش سلامت کوثر فارس بازدید خواهد کرد و بعد از آن در آیین کلنگ‌زنی احداث شهرک پرتودهی کوثر با تکنولوژی سامانه LINAC همراه با رئیس سازمان انرژی اتمی و نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و استاندار فارس شرکت می‌کند.

برنامه بعدی سفر حجت‌الاسلام خاموشی به شیراز دیدار با آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز خواهد بود و بعد از آن در نشست تخصصی «بررسی فرایند پرتودهی در حوزه سلامت، کشاورزی و صنعت» شرکت خواهد کرد.

نشست مذکور در ساعت ۱۴ فردا، ۲ آبان‌ در محل هتل شیراز با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون ایشان و اساتید دانشگاه و نمایندگان شرکت‌های مرتبط تجهیزات پزشکی و کشاورزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار