معاون عمرانی استانداری کرمانشاه:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته مبنی بر کم بارشی ها، باید منابع آبی در اختیار استان به بهترین شکل مدیریت شود.
کد خبر: ۱۰۷۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ 23 October 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه منوچهر فخری، در جلسه قرارگاه عملیاتی آب کرمانشاه اظهار کرد: طرح آبرسانی از سد گاوشان به شهر کرمانشاه برای افق ۱۴۱۵ دیده شده، امسال در حال استفاده از این ظرفیت هستیم و در آینده به آب بیشتری نیاز داریم، اجرای طرح‌های جدید عمرانی نیاز به آب در شهر کرمانشاه را بیشتر می‌کند و باید برای آن اقداماتی صورت گیرد.

وی افزود: برنامه ریزی بلند مدت برای تامین آب در کرمانشاه ضروری است و باید برای آینده در این زمینه‌ی نامه ریزی‌های لازم صورت گیرد، متاسفانه در چند سال گذشته با شرایط خشکسالی و کم آبی مواجه بودیم اگر چه همچنان چند ستا دیگر از آن خشکسالی شدید باقی مانده است.

وی گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته مبنی بر کم بارشی‌ها، لازم است منابع آبی که در اختیار داریم به بهترین شکل مدیریت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه ادامه داد: بارش موثر برای بخش کشاورزی هم وجود ندارد و باید برای بخش کشاورزی هم برنامه ریزی موثر و لازم صورت گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار