معاون استاندار یزد با تاکید بر اینکه تکمیل پیست دوچرخه‌سواری یزد در اولویت‌کاری این ورزش قرار گیرد، گفت: یزد ظرفیت ایجاد کمپ دوچرخه‌سواری غرب آسیا را دارد.
کد خبر: ۱۰۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۱ 07 October 2015

به گزارش تابناک یزد،محمدعلی طالبی  در دیدار با رئیس هیئت دوچرخه‌سواری ایران اظهار داشت: استان یزد از گذشته تاکنون، ظرفیت‌های بسیار زیادی در زمینه دوچرخه‌سواری داشته که یکی از مهمترین این ظرفیت‌ها، علاقه مردم این استان به دوچرخه‌سواری است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی خوبی در راستای توسعه ورزش دوچرخه‌سواری در استان یزد انجام شده و پیشرفت‌های خوبی هم به دست آمده است اما هنوز تا اهدافی که برای این ورزش در یزد تدوین شده فاصله وجود دارد و باید برنامه‌ریزی بهتری در این راستا صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به اقداماتی که در راستای ساخت پیست دوچرخه‌سواری در استان یزد انجام شده، گفت: احداث این پیست و تکمیل شدن آن ضرورت بسیار بالایی در راستای توسعه و تقویت ورزش دوچرخه‌سواری در یزد دارد.

طالبی با تاکید بر اینکه تکمیل این پیست باید در اولویت کاری مسئولان مرتبط قرار گیرد، ادامه داد: این آمادگی وجود دارد که هماهنگی‌های لازم با وزارت ورزش و جوانان برای تامین اعتبارات ملی در راستای تکمیل این پیست صورت گیرد.

وی ادامه داد: این ورزش که از جمله مهمترین ورزش‌ها در زمینه سلامت مردم به حساب می‌آید، توانسته با برنامه‌ریزی و همت خوب مسئولان و ورزشکاران، توسعه خوبی در یزد پیدا کند و عناوین کشوری، آسیایی و بین‌المللی برای یزد به ارمغان آورده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تاکید بر اهمیت تداوم این رویکرد، گفت: در صورتی که زیرساخت‌های لازم در زمینه ورزش دوچرخه‌سواری از جمله تکمیل پیست دوچرخه‌سواری یزد انجام شود، آمادگی وجود دارد که کمپ تمرینی غرب آسیا را در یزد داشته باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار