عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد مسکونی یک طبقه ویلایی با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونین؛استاندار مرکزی و مدیران کل استانهای کشور به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی صورت پذیرفت.
کد خبر: ۱۰۷۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹ 10 October 2022

به گزارش تابناک مرکزی ؛وزیر راه و شهرسازی در این آیین گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های تدوین شده این ۲۰ هزار و مسکونی در مدت ۲۰ ماه تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود.

رستم قاسمی افزود:  ۲۰ هزار متقاضی در این طرح ثبت نام کرده اند که هنوز تعدادی از متقاضیان سهم خود را واریز نکرده اند که امید است با این کلنگ زنی و تامین زیرساخت ها و قطار حومه ای بقیه متقاضیان سهم خود را واریز کنند.

وی اظهار داشت: ظرفیت استان مرکزی برای ۲۰ هزار نفر در شهر جدید امیرکبیر اراک فراهم شده و از مردم استان مرکزی تقاضا می شود متقاضی برای این واحدهای مسکونی حیاط دار باشند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: شهرهای ویلایی جای مناسبی برای زندگی هستند که با تامین زیر ساخت‌ها مردم زندگی راحت‌تری خواهند داشت.

استاندار مرکزی نیز گفت: شهر جدید امیرکبیر اراک جزو ظرفیت های مناسب اسکان استان است و به عنوان شهر ویلایی در نظر گرفته شده است.

فرزاد مخاص الائمه افزود: از مردم استان که متقاضی مسکن هستند، دعوت می شود در این طرح ثبت نام کنند و تمامی زیرساخت های لازم این طرح مهیا همزمان با ساخت واحدهای مسکونی فراهم می‌شود. 

مخلص الائمه بیان کرد:همچنین امروز با حضور وزیر و مردم یک زیرگذر نیز که از مطالبات مردم این شهر بوده افتتاح می شود. فاضلاب این شهر نیز در مراحل پایانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار