امروز یک انتصاب در استان همدان صورت گرفت که برای خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد ، یک خبر خوشحال کننده و مسرت بخش بود .
کد خبر: ۱۰۷۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱ 08 October 2022

برای اصحاب رسانه در کهگیلویه و بویراحمد ، همواره تهیه و تولید خبر با مشکلاتی مواجه است اما همین خبرنگاران اگر چهارچوب خبر را رعایت کنند ، می توانند در دیگر استان ها موفقیت های چشمگیری داشته باشند .
کم نیستند خبرنگارانی از کهگیلویه و بویراحمد که پس از حضور در دیگر استان ها که شرایط تهیه و تولید خبر بسیار سهل تر و راحت تر از این استان است ، با پشت کار و فارغ از دغدغه های سیاست زدگی و قوم گرایی استان به کار تخصصی خود می پردازند و اتفاقا در این خصوص سرآمد می شوند .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امروز یک انتصاب در استان همدان صورت گرفت که برای خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد ، یک خبر خوشحال کننده و مسرت بخش بود .
بنابر خبر انتشاری ، حمید جهان از خبرنگاران فعال و بسیار موفق استان ، به عنوان مدیر خبرگزاری ایرنا در استان همدان منصوب شد .
حمید جهان پس از یک دوره موفق و کاملا موثر کار خبری در کهگیلویه و بویراحمد ، به عنوان مدیر خبرگزاری ایرنا در شهرستان لارستان منصوب شد و پس از عملکرد بسیار خوبی که در این منطقه از استان فارس از خود بر جای گذاشت ، با حکم مدیر عامل ایرنا به عنوان مدیر خبرگزاری ایرنا در استان همدان منصوب شد .
در پی این انتصاب ، امروز آئین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید خبرگزاری ایرنا استان همدان با حضور مسئولین سازمان در محل دفتر این خبرگزاری در شهر همدان برگزار شد .
حمید جهان پس از مراسم معارفه خود ، با استاندار همدان دیدار و به ارائه گزارشی از برنامه های خود پرداخت که استاندار همدان هم در این دیدار قول مساعدت و همکاری همه جانبه به مدیر جدید این خبرگزاری را داد .
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این موفقیت را به این خبرنگار موفق هم استانی و دیگر خبرنگاران استان تبریک می گوید و امیدوار است که وی در ادامه مسیر کاری خود ، موفقیت های بیشتری را کسب کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار