نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: تمامی تاریخ دوره اسلامی در منطقه تاریخی و فرهنگی شهر شیراز وجود دارد و عاملی برای افتخار جامعه است از این رو وضعیت فعلی شیراز باید مورد توجه ویژه شهردار و اعضای شورای شهر شیراز باشد.
کد خبر: ۱۰۷۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲ 08 October 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: آیت الله لطف الله دژکام بعد از ظهر شنبه در آئین تودیع و معارفه شهردار شیراز بیان کرد: شیراز پیشینه‌ای دارد که این سابقه بسیار سنگین و قابل احترام است.

وی افزود: تمامی تاریخ دوره اسلامی در منطقه تاریخی و فرهنگی شهر شیراز وجود دارد و عاملی برای افتخار جامعه است از این رو وضعیت فعلی شیراز باید مورد توجه ویژه شهردار و اعضای شورای شهر شیراز باشد.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: اکنون باید شیراز را عنوان عروس شهرهای جهان اسلام معرفی کنیم و بر اساس این هدف باید برنامه ریزی کلانی در شیراز مدنظر باشد لازم به یادآوری است که برنامه پنج ساله فرهنگی نیز باید در کلان شهر شیراز تعریف شود تا بتوان با این برنامه به اهداف رسید.

وی ابراز امیدواری کرد که قطار شیراز که مدتی است مسکوک مانده را باید به حرکت در آورد و اگر فارس و شیراز حرکت کند می‌توان گفت که جنوب کشور به تکاپو و فعالیت درآمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار