پیش بازی سپاهان - ملوان
در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم سپاهان اصفهان برابر ملوان بندر انزلی صف آرایی می کند، پاهان که در حال حاضر رقابت نزدیکی با سایر مدعیان در صدر جدول دارد در حالی به مصاف ملوان می‌رود که این تیم ۳ بازی اخیر خود را با برد پشت سر گذاشته است.
کد خبر: ۱۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳ 05 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان، در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم سپاهان اصفهان برابر ملوان بندر انزلی صف آرایی می کند.

سپاهان که در حال حاضر رقابت نزدیکی با سایر مدعیان در صدر جدول دارد در حالی به مصاف ملوان می‌رود که این تیم ۳ بازی اخیر خود را با برد پشت سر گذاشته است و با فیروز کریمی روزهای خوشی را تجربه می‌کند.

در این دیدار، علی کریمی که در اردو تیم ملی امید مصدوم شده و قادر به همراهی تیمش نبود.رحمان احمدی نیز به خاطر اخراج در مسابقه قبلی سپاهان را در این بازی همراهی نمی کند.

رسول خوروش در گفت‌وگو تسنیم، با اشاره به شرایط بازیکنان مصدوم تیم سپاهان برای بازی این هفته تیم اظهار داشت: تیم سپاهان برای دیدار با ملوان فردا با پرواز راهی تهران می‌شود و سپس پس از برگزاری یک جلسه تمرین در تهران فردا بعدازظهر با اتوبوس به بندر انزلی سفر می‌کند.

وی با اشاره به شرایط حضور بازیکنان در بازی با ملوان افزود: در این دیدار تنها بازیکن محروم ما رحمان احمدی است که به دلیل دریافت کارت قرمز در شهرآورد بازی هفته بیست و دوم را از دست داد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اما چند تن از بازیکنان ما دچار سرماخوردگی و یا مصدومیت‌های جزئی هستند و حضور آنها در بازی با ملوان هنوز قطعی نشده است.

وی بیان کرد: ما در چند روز اخیر تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم اما مصدومیت چند بازیکن ما مانند عبدالله کرمی، علی کریمی و وریا غفوری کمی در روند تمرینات تاثیر منفی گذاشت.

خوروش تصریح کرد: ما بازی سختی در انزلی داریم اما این مقطع جای اشتباه و بهانه‌گیری نیست و باید با جدیت کار کنیم و از این هفته تا انتهای لیگ با کسب حداکثر امتیازات از بازی‌های پیش رو به هدف نهایی که کسب قهرمانی است نزدیک شویم.

برنامه رقابت‌های هفته 22

جمعه پانزدهم اسفند

ملوان-سپاهان ساعت15:30

صبا –راه آهن ساعت15:30

پدیده-استقلال خوزستان ساعت15:30

ذوب آهن –سایپا ساعت16:30

استقلال-نفت مسجد سلیمان ساعت17:30

یکشنبه 17 اسفند

نفت تهران-گسترش فولاد ساعت16

تراکتورسازی-پرسپولیس ساعت16:30

فولاد-پیکان ساعت16:30

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار