مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای البرز گفت: از اول سال تاکنون حدود ۸۱۰ نفر از مهارت‌آموزان فنی و حرفه‌ای به شرکت‌ها و کارخانه‌های استان معرفی شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۶۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ 12 September 2022

به گزارش «تابناک البرز» بهزاد غفاری با اشاره به اینکه آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای به گروه‌های مختلفی ارائه می‌شود، گفت: آسیب دیدگان اجتماعی، پناهندگان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان، زنان خانه‌دار، زندانیان، ساکنان سکونتگاه‌های غیر رسمی، سربازان وظیفه و... از جمله این گروه‌ها هستند.

وی ادامه داد: هفت مرکز دولتی و ۵۵۰ واحد آموزشگاه آزاد در استان مشغول به فعالیت هستند.

غفاری با اشاره تشکیل قرارگاه اجتماعی در البرز برای اولین بار در کشور گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ هر هفته جلسات برگزار می‌شود که درکمیته آموزش ۶۶ محله کم‌برخوردار را برای آموزش دادن شناسایی کردیم و آموزش‌ها شروع شده است. امسال آموزش در محله های کم برخوردار نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی با اشاره به رشد ۱۸۰۰ درصدی ارائه مجوز آموزشگاه‌های آزاد گفت: این آموزشگاه‌ها به عنوان بازوی اصلی آموزش‌های فنی و حرفه ای هستند و زمان دادن مجوزها به سه روز کاهش یافته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز اظهار کرد: از اول سال تاکنون حدود ۸۱۰ نفر از مهارت‌آموزان فنی و حرفه ای به شرکت‌ها و کارخانه‌های استان معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری  نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با هدف توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی گفت: آمادگی میزبانی بیستمین دوره این مسابقات را داریم.

غفاری اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان برای اداره کل فنی و حرفه‌ای را ۱۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: رویکردها و پیشنهادات برای هزینه‌کرد این اعتبار درحال بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار