مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه حفاری تا ۱۵ مهر در معابر اصلی شهرها ممنوع است.
کد خبر: ۱۰۶۶۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ 11 September 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، عیسی شهامت در نشست شورای ترافیک استان گفت: مصوبات شورای ترافیک لازم الاجرا است و اعضای شورا باید در اجرای آن اهتمام جدی داشته باشند.

 

وی با تأکید بر ایمن سازی معابر شهری بیان کرد: یکی از راهکارهای ایمن سازی، خط کشی، نصب علائم و ایجاد شیارهای لرزاننده بوده که باید مورد اهتمام ویژه مسئولان امر قرار گیرد.

 

شهامت با اشاره به فرا رسیدن ایام بازگشایی مدارس افزود: تمهیدات ترافیکی ویژه‌‌ای در زمینه ترافیک، رنگ آمیزی معابر، نصب علائم سرعت‌گیرها و ساماندهی سرویس‌های خودروی مورد نیاز انجام شد.

 

وی با تاکید بر مدیریت گره‌ ترافیکی در برخی از مناطق شهری، بیان کرد: دستگاه‌های متولی برای ساماندهی سرویس مدارس و مدیریت ترافیک محدوده مدارس از هم اکنون برنامه‌ریزی ویژه داشته باشند.

 

شهامت خاطرنشان کرد: حفاری از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان از ۲۰ شهریور تا ۱۵ مهرماه در تمام معابر اصلی ممنوع است و نسبت به ترمیم کندکاری انجام شده قبلی اقدام شود.

 

وی تاکید کرد: شهرداری‌ها از حفاری غیرمجاز دستگاه‌های خدمات رسان در سطح معابر شهری جلوگیری کنند.

 

مدیرکل دفتر فنی استانداری گفت: اداره کل راه و شهرسازی و راهداری طرح چگونگی تامین حریم در دو شهر پاتاوه و بوستان را تا یک ماه آینده تحویل شورای ترافیک دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار