رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر کرمانشاه:
رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر کرمانشاه گفت: ثبت نام شرکتهای پیمانکار حمل ونقل دانش آموزی و رانندگان متقاضی سرویس مدارس در سامانه سپندتا پانزدهم شهریور ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۶۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷ 04 September 2022

مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: جلسات کارگروه با توجه به ماده ۱۸ که متشکل از نماینده اولیا مربیان، نماینده آموزش پرورش‌ و نماینده شهرداری برگزار شد و پیش بینی نرخ انجام شده و تصویب نرخ در حال انجام فرایند قانونی است.

وی در ادامه افزود: ما به شرکت های متقاضی حوزه سرویس مدارس فرخوان کردیم، این شرکت ها در قالب ۵۴ شرکت در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته اند و آموزش و پرورش در اختیار نواحی و مدارس قرار داده و طی فراخوانی از رانندگانی که متقاضی خدمات در حوزه حمل و نقل سرویس مدارس هستند از طریق این شرکت ها اقدام و تشکیل پرونده بدهند و ثبت نامشان را از طریق سامانه سپند تکمیل کنند.

وی اضافه کرد : جهت تشویق برای ورود رانندگان به حوزه سرویس مدارس، افرادی که در سامانه سپند ثبت نام انجام دهد در آینده هزینه سوخت به این راننده تعلق می‌گیرد.

احمدی در ادامه گفت : رانندگان سرویس مدارس باید حتما بیمه نامه معتبر، معاینه فنی، گواهی عدم اعتیاد و گواهی تشخیص هویت داشته باشند، در صورت تکمیل مدارک، مجوز سرویس مدارس تکمیل می‌شود و تنها مشکل ما تقاضای پایین رانندگان برای سرویس مدارس است.

وی در آخر افزود : تمامی خودروهایی که واجد شرایط باشند می توانند در حوزه سرویس مدارس خدمات رسانی کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار