وی به جهت تفریح به همراه دوستان خود به جنگل رفته که بخاطر عدم آشنایی به مسیر، در جنگل گم شده است
کد خبر: ۱۰۶۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶ 31 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، فرمانده انتظامی شهرستان "کلاردشت" از نجات جان جوان گمشده 18 ساله در جنگل های "کلاردشت" خبر داد.

"مصطفی اکبرنژاد" در تشریح این خبر بيان داشت: در روز گذشته با اعلام مفقودی پسر 18 ساله در محدوده جنگل های مکارود شهرستان کلاردشت، بلافاصله اقدامات پلیسی برای پیدا کردن این پسر، در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي در ادامه افزود: در تحقیقات میدانی مأموران از وابستگان پسر مفقودی، مشخص شد، وی به جهت تفریح به همراه دوستان خود به جنگل رفته که بخاطر عدم آشنایی به مسیر، در جنگل گم شده است.
فرمانده انتظامي شهرستان کلاردشت تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع به تمامی یگان های انتظامی پلیس اطلاع رسانی شد و ماموران انتظامی، هلال احمر، بسیج و دیگر نیروهای محلی برای یافتن او به جستجو در محدوده جغرافیایی جنگل های اطراف پرداختند.
وی یادآور شد: سرانجام با تلاش مشترک تمامی نیروهای جستجوگر و عزم جدی مأموران، جوان 18 ساله در فاصله 10 کیلومتری جنگل، در حالی که بدلیل تاریک بودن هوا و سقوط از ارتفاع از ناحیه پا و لگن دچار جراحت شده بود نجات پیدا کرد.
سرهنگ اکبرنژاد با بیان اینکه والدین پسر جوان که از پیدا شدن فرزندشان بسیار خوشحال و خرسند شده بودند با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان کلاردشت از عملكرد خداپسندانه مأموران تشكر و مراتب رضايت خود را از پلیس اعلام کردند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار