با حضور استاندار البرز در ساوجبلاغ، ۴۹ پروژه با اعتبار ۸۳۰ میلیارد تومان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۶۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵ 25 August 2022

به گزارش «تابناک البرز» مجتبی عبداللهی استاندار البرز به همراه معاونین و هیئت همراه همزمان با اولین روز از هفته دولت پس از حضور در گلزار شهدای ساوجبلاغ و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، به همراه امام جمعه و فرماندار ساوجبلاغ و سایر مسئولین این شهرستان بیش از ۴۹ پروژه عمرانی را در ساوجبلاغ افتتاح کرد.

استاندار البرز گفت: در استان البرز در هفته دولت ۲۳۸ پروژه را با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و با ایجاد شغل برای ۲۳۰۰ نفر افتتاح خواهیم کرد.

وی افزود: در شهرستان ساوجبلاغ ۴۹ پروژه در بخش دولتی و خصوصی با اعتباری بالغ بر ۸۳۰ میلیارد تومان و با ایجاد شغل برای ۵۰۰ نفر افتتاح خواهد شد.
عبداللهی با اشاره به اینکه پروژه های دیگری هم خارج از هفته دولت افتتاح می‌شوند افزود: این پروژه ها را در دستور کار داریم و به ترتیب آماده و افتتاح خواهند شد.
این مقام مسئول تصریح کرد: مصمم هستیم با تلاش شبانه روزی همه کارکنان در حوزه های مختلف دولت و با کمک اعتبارات و مصوباتی که دولت مردمی آیت الله رئیسی در ۱۸ فروردین امسال به استان البرز اختصاص دادند تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز استان البرز همچون ساخت بیمارستان، کمبود سرانه تخت بیمارستانی، کمبود فضاهای آموزشی، کمبود آب، برق، گازکشی به تمام روستاها، انتقال زندان ها، رسیدگی به خانواده های محرومین و مشکلات مردم را با همدلی در دولت آیت الله رئیسی حل کنیم.
محمدرضا البرزی، فرماندار ساوجبلاغ نیز ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دولت گفت: از این ۴۹ پروژه یک پروژه مربوط به کلنگ زنی در شهر مهستان و مابقی پروژه ها مربوط به افتتاح است که در هفته دولت انجام می‌شود.
در ادامه طرح توسعه شرکت دانش بنیان رشد صنعت نیرو با ایجاد اشتغال برای ۱۶۰ نفر توسط استاندار افتتاح شد.
طرح کلنگ زنی مجتمع مذهبی _ ورزشی در شهر مهستان از دیگر برنامه هایی بود که استاندار البرز و معاونین در آن حضور یافتند.
در ادامه؛ استاندار البرز، فرماندار و هیئت همراه با حضور در منزل خانواده های شهدا ضمن ادای احترام به این خانواده ها از جانفشانی ها و رشادت های شهدای والامقام و جانبازان تجلیل به عمل آوردند.
استاندار البرز در پایان سفر طی نشستی با نخبگان ساوجبلاغ اظهار داشت: البرز این قابلیت را دارد که به الگو و نمونه در کشور تبدیل شود.
وی گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان البرز حدود ۲۰۰ پروژه با ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شد و بیش از ۹۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیز از سوی بانک ها به پیشبرد اهداف توسعه ای استان ارائه می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار