معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر اینکه با برهم زنندگان نظم و امنیت و مرتکبین جرایم خشن باید با قدرت و اقتدار برخورد شود گفت: کمیسیون سرقت فرمانداری در ریشه یابی سرقت‌ها فعال‌تر باشد.
کد خبر: ۱۰۶۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳ 24 August 2022

به گزارش تابناک تهران، حاجی رضا شاه‌کرمی معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس، با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر دارای شخصیتی مردمی و اخلاص در خدمت بودند اظهار کرد: حکمرانان مردمی در دستگاه‌های قضایی و اجرایی در رسیدگی به مسایل مالی و سوق دادن مردم به صلح و سازش مدیریت داشته باشند.

وی گفت: احیای حقوق عامه و منافع مردم مانند حفاظت از اراضی ملی، رفع تصرف از بستر رودخانه‌ها، جلوگیری از آلودگی هوا، کوه خواری، تغییر کاربری اراضی زراعی و حاشیه نشینی با همکاری سایر دستگاه‌ها و امکانات محقق می‌شود.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: برخورد با متجاوزین به حقوق، مال و ناموس مردم از دیگر وظایف کسانی است که حکمرانی می‌کنند و باید با مرتکبین جرایم خشن و برهم زنندگان نظم و امنیت با قدرت و اقتدار برخورد شده و با کسانی که براساس قوانین و مقررات زندگی می‌کنند با عطوفت رفتار شود.

شاه‌کرمی خاطرنشان کرد: همکاران قضایی در صدور حکم با جان، مال و حیثیت مردم در ارتباط هستند و باید در انجام کار از طمع برای منافع شخصی و دوستان خودداری کنند و نفع مردم را در اولویت قرار دهند.

وی تاکید کرد: در حفظ امنیت و آرامش مردم سختگیری لازم است و در بحث افزایش سرقت‌ها که به دلیل حاشیه نشینی است لازم است کمیسیون سرقت فرمانداری فعال‌تر باشد و علت و ریشه این سرقت‌ها را شناسایی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار